כפר סבא היא ללא ספק פנינת השרון ואחת מהערים המפותחות של השנים האחרונות. העיר הפסטורלית והוותיקה גדלה עם שכונות מגורים ירוקות, אזור תעשייה שוקק חיים, פארק מטופח רחב ידיים ומרכזי קניות גדולים. היא נושקת לערוצי תחבורה ראשיים כמו כביש 531 וסמוכה לתחנת הרכבת ולא פלא שהיא מושכת הן תושבים והן בעלי עסקים וגם זוגות מאושרים וכל מי שרוצה ליהנות ממה שיש לה להציע בזירת האירועים.

רבים בוחרים לחגוג בכפר סבא את האירוע המיוחד שלהם הן מסיבות של גישה נוחה מאזורים גיאוגרפיים רבים והן בשל האווירה הנעימה של העיר המחברת בין כפר לעיר, מציעה מצד אחד, חוויה אורבנית ומצד שני, את השלווה של אזור השרון.

ההתחדשות בכפר סבא מאפשרת גם את קיומם של אולמות אירועים גדולים ומפוארים המביאים את הקדמה הטכנולוגית לקדמת הבמה ומייצרים חוויה מיוחדת בעיר. איך תבחרו את האולם הנכון עבורכם וכיצד תפיקו אירוע בלתי נשכח?

התאמה אישית – סוד הקסם

במידה ובחרתם אולם אירועים בכפר סבא תוודאו שהוא יענה על שביעות רצונכם ועל הציפיות שלכם מהאירוע החגיגי. בדקו האם מדובר באולם אירועים המאפשר לקיים חופה תחת כיפת השמיים וקבלת פנים באוויר הפתוח ואת הסעודה המרכזית ומסיבת הריקודים במתחם מקורה. קומפלקס כזה ממזג בין שני העולמות, כך שתוכלו להתחיל בחוץ ולסיים בפנים או לבחור היכן לקיים את האירוע בכל שלב בהתאם לתנאי מזג האוויר. זכרו שיש גם קורלציה בין גודל האולם למספר המוזמנים ולאווירה שברצונכם לשדר – יוקרתית ונוצצת תוך הקפדה עד הפרט האחרון. חשבו גם על הזרימה ורצף האירועים באירוע משלב הכניסה למקום – מה האורחים יחוו וכיצד ירגישו כאשר יפסעו פנימה והאם המקום אכן מייצר אפקט של WOW. שימו לב לעיצוב – האם הוא מודולארי ומאפשר לבצע תכנון מקדים של שולחנות בקומפוזיציה המבוקשת, כדי לייצר אינטראקציה בין המוזמנים ולמקסם את החלל בדרך הטובה ביותר וכן למתג את האירוע בדמותכם מבחינת צבעים ויצירת האטמוספירה המבוקשת. התייחסו גם ליכולות הטכניות של האולם מבחינת מערכת תאורה מתקדמת ומערכת סאונד משוכללת.

העיצוב עצמו של המקום והארכיטקטורה תורמים באופן משמעותי לאווירה – בין אם מדובר בגשרים המרחפים על בריכות המים, ריהוט אלגנטי איכותי, פריטי טקסטיל עשירים, צמחייה פורחת שביחד מייצרים את הרושם המבוקש.

חוויה שמדליקה את בלוטות הטעם

על טעם וריח אי אפשר להתווכח. היום אירועים הם סוג של חגיגה קולינרית משובחת ובלתי נשכחת ולכן, כדאי שתבחנו היטב את ההיצע הגסטרונומי ומה הוא מציע מהבחינה הזו. האם זה שף שמלווה את רקיחת המטעמים או קייטרינג מנוסה והאם התפריט מבוסס על חומרי גלם טריים ועונתיים. שימו לב גם לסוג ההגשה האם בדמות בופה עשיר, דוכני מזון, הגשה לשולחנות או יצירת המנות לנגד עיני הסועדים והאם יש מענה גם לרגישויות שונות. האם מדובר בפתרונות הגשה ייחודיים הן טכנית על ידי מלצרים או מפעילי עמדה והן יצירתית מבחינת דקורציות והגשת מנות בדרך מפתיעה ומרגשת במיוחד בפתיחים ובנבחרת הקינוחים שפותחים וחותמים את האירוע.

הפרטים הקטנים שעושים הבדל גדול

אין כמו הנגיעות הקטנות שיכולות לחולל שינוי משמעותי. בבחירת אולם אירועים התייחסו הן לפרטים טכניים כמו חנייה צמודה מרווחת או גישה לערוצי תחבורה ראשיים וכן לרמת הניקיון ואדיבות הצוות, תחזוקה הולמת יחד עם שירות מצוין מאפשרים לכם להגשים חלום. כמו כן, רחבת ריקודים נוחה ואפשרות להקרנת סרטונים, מצגות, צלם מקצועי ,הוספת עמדת תקליטן ופלטפורמה נוחה לאטרקציות שתרצו להביא עמכם לאולם האירועים. צרו דיון עם הצוות על עלויות, זמינות והתאמת המרחב לאירוע שלכם ותיהנו הן מהתהליך עצמו והן מהחוויה.

2019-09-19T13:18:08+00:00
  דילוג לתוכן