הים הוא הכוכב הבלתי מעורער של אירועים בהם התפאורה היא הטבע בכבודו ובעצמו. רבים בוחרים לחגוג על רקע הים, שמשדרג פלאים כל חגיגה. מחקרים רבים מצביעים על הקשר בין שהייה באזור הים להשפעה מיטיבה על הנפש וכן על הבריאות.

הכחול העמוק, הגלים השוצפים קצף לבן והשקיעות הרומנטיות שצובעות את הרקיע בכתום מתובל בגוונים זוהרים שמאירים מכל הכיוונים, מייצרים ביחד אפקט מרשים שאי אפשר שלא להנציח ולתעד במצלמה.

מי שמחליט לציין את המאורע המשמח של חייו קרוב לים ייהנה מכל הטוב והיופי שמביא עמו הים. הוא מהווה את הרקע הפוטוגני והמושך ביותר לצילומים מקדימים, בריזה מרעננת בימים החמים, יופי שמסעיר את החושים בימים הקרים, רוקח אווירה מנצחת לכל שלב – בין אם בקבלת הפנים, כאשר מתאספים מול נקודות תצפית מסנוורת מול הים או בחופה באוויר הפתוח הנערכת לאור שקיעה דרך הסעודה המרכזית שמעוררת תיאבון אפילו יותר מול הנוף המרהיב.

אזור השרון הנושק לחוף מהווה את הלוקיישן האולטימטיבי וברגע שמקיימים אירוע על הים, למשל 5.91 אולם אירועים בשרון נהנים מהעוצמה המהפנטת של הים בלי שיש צורך להרים הפקה שלמה ואופרציה מורכבת כדי לחגוג על החול עצמו, אירוע שלא תמיד פרקטי למימוש מבחינת תשתיות וביורוקרטיה, פרוצדורה שלמה, שלא לדבר על האורחים שלא בהכרח רוצים לגעת בחול עצמו רק כדי ליהנות מקרבה לים. חשוב לבחור אולם אירועים שנושק לקו החוף ומאפשר להרגיש בים אבל בשיא הסטייל. איך תבחרו את המקום המושלם ותשדרגו את האירוע מכל הבחינות?

פתוח וסגור – ליהנות מהים במקסימום האפשרי

מומלץ לבחור מקום שמראש מציע מרחב פתוח לעבר הים, כדי שהאורחים ובעלי השמחה יוכלו להרגיש הכי קרוב שיש לים, אבל ליהנות מכל המותרות והמתקנים המודרניים הנוחים כמו פינות ישיבה מפנקות מול הנוף. מקום שיש לו אזור פתוח מאפשר להצטלם על רקע הים ולקיים חופה תחת כיפת השמיים, עמדות אוכל בעת קבלת הפנים והמינגלינג ומצד שני, תמיד טוב שיש גם אזור מקורה לתנאי מזג האוויר המשתנים וגם לגוון ושנות אווירה בכניסה פנימה. עם זאת, כדאי לבדוק אם גם מהחלל הפנימי אפשר להמשיך לשמור על קשר עין רציף עם הים מבע לוויטרינות גדולות שמכניסות את היופי הטבעי פנימה.

קולינריה משובחת בהשראת עולם המים

החוויה הגסטרונומית מהווה חלק בלתי נפרד מההנאה של האירוע וכדאי כמובן לבצע סשן טעימות ולהחליט מה יהיה התפריט ואילו מעדנים ישולבו בו, כאשר אפשר להיות יצירתיים ולבחור מנות שיתכתבו עם הים כמו דגה טרייה וגם מההיבט האסתטי, לבחור כלי הגשה שונים דמויי אלמנטים מהמעמקים והמצולות כמו צלחות בגוון כחול, הגשה בתוך צדפים וקונכיות וכל מוטיב אחר שיחזור הן בעיצוב הפנים עצמו ובקישוט המקום או השולחנות והן במנות עצמן.

תמונה של ים – מזכרת מיוחדת

אל תשכחו לבקש מצלם האירוע להפיק לכל אורח תמונה על רקע הים ואפשר כמובן להוסיף בגרפיקה של המגנט או התמונות באלבום אלמנטים מאוירים מתוך הים. למשל, בוב ספוג לילדים ואלמוגים דקורטיביים למבוגרים וגם להעניק מזכרת נוספת באווירה של ים בין אם זה סט יפה של מגבת חוף ושמשיה מתקפלת או כל מתנה אחרת שנקשרת לסביבה הימית בה אתם חוגגים. הכינו לאורחים בימים החמים קרם הגנה, עמדות של פינות שיזוף כייפיות ובחורף אפשר לחלק כרבוליות כדי שהם יוכלו ליהנות מול הים גם כשקר בחוץ.

בחרו את האולם מול הים ותיהנו לכם מחגיגה בלתי נשכחת תחת שמי הים התיכון.

2019-09-26T09:18:59+00:00
  דילוג לתוכן