איך לבחור צלם לאירוע?

אם אתם מתכננים אירוע בקרוב: אתם בוודאי יודעים שלתכנן חתונה/ בר או בת מצווה/ אירוע חברה ועוד – זה דבר שדורש זמן והשקעה. כל אירוע טוב צריך תכנון מדוקדק ונכון, זאת החל מבחירת הלוקיישן בו יתקיים האירוע, עד לבחירת קייטרינג לשבת חתן, בר מצווה או כל אירוע אחר הכי חשוב שיהיה טוב ואיכותי. בזמן התכנון יש לדאוג גם לעיצוב המרחב, לבחירת המוזיקה, ואיתור בעלי מקצוע מתאימים. על מנת שיישארו לאורחים שלכם וגם לכם מזכרות נפלאות מהחגיגה – רצוי לבחור צלם אירועים מעולה. אז כיצד בוחרים את איש המקצוע הנכון? הנה 6 דגשים חשובים:

מקצועיות וניסיון

בתחילה יש לדפדף בין אתרים של צלמים או חברות צילום ולצמצם את הבחירה לאלה שעוסקים בתחום האירועים. כידוע, ישנם צמלי עיתונות, כאלה שעוסקים באומנות, בצילום אוכל, צילום מוצר וכדומה. לכן חשוב לשים דגש על התאמה מקצועיות וידע בתחום האירועים, מה שיספק לכם תמונות טובות ומתאימות יותר.

טעם אישי

שימו לב כי איש המקצוע מציג בתיק העבודות שלו וגם בפגישה עמכם – תמונות שמוצאות חן בעינכם. לדוגמא: ישנם צלמי חתונות שיציגו תמונות משפחתיות מבוימות, וישנם כאלה שמצלמים את הרגע בספונטנית ובכך מעניקים תמונות אומנותיות ודוקומנטריות יותר. התאימו את איש המקצוע לטעם ולסגנון שלכם ושל האירוע.

התאמה לגודל האירוע

חשוב להבין כמה צלמים תצרכו באירוע שלכם והאם תרצו להוסיף צילום וידאו. מי שמארגן בר מצווה קטנה – יבחר בדרך כלל בצלם אחד שילווה את כל האירוע. מי שמתכנן אירוע גדול כמו חתונה גדולה – יזדקק לשני צלמי סטילס, לצלם מגנטים וצילום וידאו. לכן יש להתאים את כמות אנשי המקצוע לגודל המסיבה.

מחיר

בצעו השוואת מחירים בין מספר צלמים שברשימה שלכם. צלם אירועים יגבה מחיר של 1000 שקלים ויותר על שעת צילום, או כמה עשרות אלפי שקלים על צילום של אירוע גדול מלווה צוות צלמים, מצלמות לווין וכדומה. לכן יש לבצע התאמה נכונה והשוואת מחירים.

דיוק

וודאו כי הצלמת את הצלם יגיעו בזמן לתחילת האירוע ואף ילוו אתכם מתחילת היום עד סופו, זאת כדי לתעד גם את ההכנות ליום הגדול. כמו כן מומלץ לחתום על חוזה רשמי שבו יצוין התאריך בו אתם מקבלים את התמונות או את האלבום.

חבילה מתאימה

לבסוף יש לבדוק אילו שירותים יעניק לכם איש המקצוע. בדקו האם הצעת המחיר כוללת עריכת תמונות? נסו להבין כמה תמונות מצלם ומפיק הצלם? כמו גם האם החבילה כוללת צילום מגנטים והאם הצוות עורך את התמונות או מספק אלבום גרפי? שאלו את כלל השאלות, ובהתאם לכך בחרו באנשי המקצוע או בחברה מתאימה.

לסיכום, אם אתם מארגנים חגיגה גדולה, אל תשכחו לבחור נכון צלם אירועים מקצועי. בכך תוכלו להפיק תמונות מצוינות, מרגשות ומצחיקות מהיום הגדול.

2020-01-23T16:40:39+00:00
  דילוג לתוכן