מתחתנים בקרוב? שיהיה המון מזל טוב! זה הזמן להכיר את האפשרויות השונות העומדות לרשותכם לשילוב תמונות מיום החתונה כבר במהלך האירוע עצמו.

יום החתונה שלכם – לא מוותרים על תמונות עוד ביום האירוע

יום החתונה הוא אחד מהימים המרגשים והמשמעותיים ביותר בחיינו, ובאותה נשימה, הוא גם אחד מהימים העמוסים ביותר. יום החתונה עצמו מתחיל בהתארגנות של בני הזוג, ממשיך בסשן צילומי סטודיו וצילומי חוץ ומגיע לשיאו תחת כנפי החופה והאירוע עצמו. כיום, בכל מתחם אירועים מודרני בו תבחרו לקיים את האירוע, עומדת לרשותכם האפשרות לשלב תמונות מיום הצילומים אותו קיימתם בשעות הבוקר המאוחרות ושעות הצהריים המוקדמות, כבר במהלך האירוע עצמו, וכל זאת באמצעות מסכי לד המותקנים בשטח האולם.

הקרנתן של התמונות במהלך האירוע, מהווה אטרקציה בפני עצמה עבור קהל המשתתפים באירוע, והדבר מאפשר לכל אחד ואחת מהאורחים לחוות יחד איתכם את ההתרגשות הנלווית לאירוע. בכדי שגם אתם תוכלו להקרין תמונות מיום החתונה כבר במהלך האירוע, אנו ממליצים לכם לברר את הנושא אל מול מנהלי האירוע ונותני השירות אותם שכרתם לצרכי צילום האירוע. במידה והדבר מתאפשר ברמה הטכנית, חשוב להקפיד על סשן צילום יצירתי שיבטיח לכם את התוצאות הוויזואליות ברמה הגבוהה ביותר.

כיצד תוכלו להבטיח לעצמכם תמונות איכותיות ביום החתונה?

סשן הצילום במהלך יום החתונה מיועד למטרות הפקת בוק חתונה וגם לצרכי שילוב התמונות במהלך האירוע עצמו על גבי מסכי לד בשטח האולם בו מתקיים האירוע. על מנת להבטיח לעצמכם תמונות טובות ומעניינות במהלך סשן

הצילום, אנו ממליצים לכם להתייחס לכל אחד מהטיפים הבאים:

  • בחירה נכונה של הלוקיישן – ערכו רשימה של מספר לוקיישנים בהם תהיו מעוניינים לקיים את יום הצילום ובחרו יחד עם צלמי האירוע את הלוקיישנים הנכונים בהתאם לשעת הצילום המיועדת.
  • צילומי סטודיו – אל תוותרו על צילומי סטודיו והקפידו להצטלם כמה שיותר בתוך הסטודיו על רקע משתנה וגם בשילוב אביזרים שונים המעניקים נופך אומנותי לתמונות.
  • תמונות שמספרות סיפור – הקדישו מחשבה לכל פריים ופריים במהלך יום הצילום וצרו לעצמכם סדרה של תמונות המספרת את סיפור האהבה שלכם. לצורך כך, מומלץ לעשות שימוש באביזרים שונים הקשורים לחיי היום יום שלכם ולתחביבים השונים שלכם ביחד ולחוד.

זכרו. ככל שהתמונות שלכם יהיו אומנותיות ויצירתיות יותר, כך הצגתן בפני קהל האורחים במהלך האירוע עצמו, תזכה ליותר תשומת לב. בהצלחה!

2020-01-30T15:53:09+00:00
  דילוג לתוכן