אמן חושים הוא האדם אשר ייקח את הקסמים שאתם מכירים צעד אחד קדימה אל עבר אסופת ריגושים בלתי פוסקת! אמן חושים מספק לכם את כל החוויות המגניבות באירוע: עבודה עם קהל, ביצוע קסמים מרהיבי עין, ולא פחות חשוב – ביסוס מופע רב גוני בו משולבים ערכים של מצוינות, לצד חברתיות והומור. כיצד אתם, כלקוחות אמן חושים, יכולים לתזמן את הגעתו? איך תדעו שמה שהוא מציע מתאים לאירוע שלכם? כל מה שאתם רוצים לדעת כל הזמנת אמן חושים לאירוע, במאמר מידע אחד.

סוג הקסמים

הקסמים אינם להטוטי סולו. אמן חושים מתבסס על עבודה עם הקהל. אתם, כקבוצת פרטים, הם שם המשחק במופע הזה. אתם שותפים מלאים לקסמים שמבוצעים על ידי אמן חושים – משום שהוא משתמש בידע שלו על מנת לקרוא את המחשבות שלכם ושל החברים שלכם. קריאת מחשבות זו תתבטא במשחקי בחירה מרובה, לצד קסמים ממשיים שנעשים על ידי קוסם למבוגרים באירועים שונים.

תזמון המופע

על מנת לתזמן את המופע אתם צריכים לדעת באיזו שעה מסתיימת האטרקציה שלפניו ובאיזו שעה צפויה להתחיל האטרקציה שלאחריו. מומלץ לקחת טווח בטחון של 30 דקות בשל היווצרות איחורים באירוע שלכם. על פי הזמן הפנוי שתקצו עבור אמן חושים, הוא יוכל להציע לכם סדרה של מופעים שתתאים לפרק הזמן הנדרש לכם. סדרת מופעים זו תבטא את כל מה שמציג אמן חושים: עבודה עם קהל וקריאת מחשבות, לצד מופע הומוריסטי וקטעי קישור מצחיקים. כל מופע מבוסס על תוכן שייוודע לכם על ידי האמן. בהתאם לכך, תוכלו לבחור מופע אמן חושים נדרש בהתאמה למה שאתם צריכים באירוע.

התקשרות סופית עם אמן חושים

אמן חושים יעדכן אתכם בכל תנאי ההתקשרות: זמני הגעה למקום האירוע, עלות המופע, ועוד. כך, תוכלו לדעת האם באפשרותכם לסגור מופע זה, ולהגשים זאת – במידה והדבר אפשרי. מובטח מופע סוחף, נדיר ומרגש, עם מיטב הקסמים לצד משתתפי הקהל. אם אתם מעוניינים לקחת את האירוע שלכם צעד אחד קדימה לעבר מאורעות מרגשים ומשמחים, צרו קשר עם אמן חושים והזמינו אותו לבימה שלכם!

 

2020-03-19T10:43:36+00:00
  דילוג לתוכן