אם גם אתם חושבים ללמוד קידום ממומן, את הפיקסל של פייסבוק או לקחת סדנת אתרים בוויקס, מומלץ לשקול חזרה לבייסיקס של הפרסום העסקי קודם לכן. בעבר, כאשר לא היו אמצעים אינטרנטיים, נעזר בית העסק במשרדי פרסום וקראייטיב להפקת מודעות ובאנרים בעיתונים ועל שלטי חוצות. אנו מציעים שירות בעל קונספט דומה, בצורת ביטוי שונה: חומר מוקלט, ממוקסס וממוסטר המיועד להשמעה.

הקלטת פאנטון עסקי או ג'ינגל להשמעה בפרסומת בתחנות רדיו ציבוריות

באולפן מקצועי – ניתן יהיה להציג לכם קטעי מוזיקה המיועדים לשיווק עסקי. מוזיקה קאמרית קלה וכיפית להשמעה של כ- 30 שניות, במהלכן קריין או קריינית מקצועית יקריאו את התכנים שאתם מבקשים. אלו יכול להיות פאנטונים לסלולר המבקשים מהמתקשרים שלכם להמתין על הקו (או מורים להם לעשות דבר מה: לעבור לשלוחה אחרת או להשאיר הודעה) או ג'ינגל לרדיו, בו יוקרא שיר קצרצר על בית העסק שלכם.

עבודה מקצועית ואיכותית מובטחת

על מנת להבטיח עבודה מקצועית ואיכותית, מומלץ לשמוע מאסטרים של האולפן שהוקלטו עבור לקוחות קודמים. תנו דעתכם על טיבו של הזמר או הקריין, טיבם של הכלים והשילוב בין השניים. מיקס ומאסטר ברמה גבוהה צריכים לגרום להם להישמע אחיד, כשהזמר/ הקריין מדבר בבירור והכלים מביעים עבורו את הרקע המלודי וההרמוני הנדרשים. אם הזמריר או הפאנטון נשמעים טוב באוזן, אולפן זה יוכל לסייע גם לכם להפיק תוצר דומה לרווחת בית העסק שלכם.

דרכי שיווק של תוצרים מוגמרים

אולפן מקליט אינו עוסק בהכרח בשיווק, אבל בשונה ממוצרים אחרים, זהו מוצר שקל מאד להעביר הלאה. פאנטון הוא מוצר שמתנגן בלאו הכי לכל מתקשר ומתקשרת והם ישמעו זאת בעת ניסיונותיהם להשיג את עובדי משרדכם. ג'ינגל, בשונה משיר של 3-6 דקות מטעם זמר או להקה, הוא בסך הכל שיר של 20-30 שניות. ניתן לפנות לכל אחת מתחנות הרדיו האזוריות או הארציות, להסדיר תשלום ולהטמיע את הג'ינגל ברשימת השידור. דרכי שיווק אלה מנאד אפקטיביות, מביאות תוצאות מהירות ממאזינים ומספקות לכם בדיוק את מה שקידום ממומן או פיקסל פייסבוק מספקים, ובאצוות גבוהות בהרבה מבחינת היקף האנשים שישכיל להתעניין בכם.

 

2020-03-19T15:49:03+00:00
  דילוג לתוכן