האם אתם מפיקים נופש עובדים בפעם הראשונה? להלן מספר צעדים שלא כדאי לכם לפספס. באמצעותם, תוכלו לדעת מה לעשות במסגרת נופש חברה. במקרה שאתם הולכים לאיבוד ומתלבטים מה לארגן, רעיונות אלה תמיד יעבדו ותמיד יזרימו את האירוע שלכם למקום הנכון.

תכננו אטרקציות לגיבוש העובדים

אטרקציות לגיבוש העובדים היוו מאז ומעולם את המנוע המרכזי של הנופש. ניתן לארגן אירועי ספורט, אירועי חידונים נושאי פרסים, ועוד. חשוב לדאוג שהמשחק יהיה תחרותי אך ברוח טובה, אפשר בקבוצות ואפשר ביחידים. אטרקציות גיבוש העובדים יצקו תוכן מעשי עבור נופש חברה שאתם מתכננים.

גבשו אטרקציות פסיביות כמו ארוחות, צפייה בסרט, טיפולים בספא

אטרקציות אלו מיישמות את אלמנט הנופש באירוע, במקביל למרכיב הפעילות האקטיבית עליו למדנו לעיל. כשהעובדים שלכם עוברים טיפול ספא, צופים בסרט טוב וכמובן אוכלים במסעדה טובה, הם מיישמים את הנופש במלוא מובן המילה. כמובן שרצוי לבחור ספקים איכותיים באחריות. בפסקה הבאה תוכלו ללמוד כיצד לעשות זאת באופן מושכל.

פנו לחברת הפקות מנהלת לגיבוש האירוע

כאשר אתם מפקידים את האירוע שתכננתם בידיה של חברת הפקות, במקום להתקשר עם הספקים ישירות אתם מרוויחים ובגדול: מחירים יותר זולים ברוב האטרקציות, ארגון חלק ואחראי שלא מעגל פינות ומספק מענה גם במקרה של תקלות, ארגון לוגיסטי טוב של כל שלבי האירוע, וכמובן – יצירת קשר עבורכם עם ספקי האירועים הטובים ביותר, מסעדות, מקומות לינה ומקומות תיירות ובילוי.

כך תבחרו את חברת ההפקות המנהלת

חברת ההפקות המנהלת צריכה להתמחות בנושא הפקת נופש עובדים, ומהסוג שאתם מעוניינים בו. כמו כן, היא צריכה להיות חברה מומלצת, כזו שנדבכים גדולים במשק ממליצים עליה, החל מספקי האירועים שישרתו אתכם ועד לקוחות מן העבר המעידים עליה: בעלי חברות כמוכם שארגנו נופש חברה בעבר. כאשר אתם מאתרים חברה מומלצת אתם מספקים לעצמכם אבטחת איכות שמדובר באירוע שעתיד להיות מוצלח. כמובן שלא  ניתן לנבא הצלחה ב- 100% אך יש כאן הגדלה משמעותית של הסיכוי להתהוות אירוע איכותי בהתאמה אליכם.

מעוניינים במידע נוסף על הפקת נופש עובדים? פנו לחברת הפקות המתמחה בנופשוני חברה וקבלו את כל המענה הנדרש!

2020-03-19T15:33:25+00:00
  דילוג לתוכן