אם אתם שואפים לבחור חדר בריחה בתל אביב לאירוע או מסיבה, כזה שיתאים בדיוק למה שאתם מחפשים, אנו מתכבדים להציג בפניכם את האפשרויות העומדות בפניכם. חדרי בריחה בתל אביב מבוססים על 2 סוגים של בילוי: חדר פתרון חידות, בו הן באות לפתרונן על בסיס משחק קבוצתי לא תחרותי, לעומת חדר בו כל אחד נדרש להימלט ראשון מהמתחם, כשמכשולים כמו חושך והולוגרמות ניכרים בדרכו. כיצד תדעו באיזה חדר בריחה לבחור?

בדקו מהן קבוצות הגיל וקבוצות האורחים שיתלוו אליכם

ככל שמדובר בחברים שלכם, ובהם בלבד, ואתם בגיל צעיר, בריאים ולא סובלים ממוגבלות פיזית כלשהי, התקפי לב או בעיות לחץ דם, ניתן לבחור לבלות במסגרת חדר בריחה בתל אביב בו ההימלטות תחרותית בין כל המשתתפים. חדר בריחה בתל אביב מסוג זה לא מתאים לאנשים עם בעיות הבריאות שאוזכרו זה עתה וגם מוגבל מאד בהתאמתו לאוכלוסייה המבוגרת. לכן, אם יש לכפם פרטים כאלו בקבוצה, מומלץ לבחור חדר בריחה בתל אביב על בסיס פתרון חידות על מנת לייצר אווירה של משחק רגוע ונחמד.

בחרו את העלילה שהכי התחברתם אליה

חדרי בריחה בתל אביב מתבססים על עלילות שונות של משחק. ישנן עלילות מתחום משחקי הבלשים, עלילות מתחום האימה, עלילות מתחום האהבהב הנכזבת, ועוד. מומלץ לעבור על התכנים ולבחור בזה שהכי התחברתם אליו. זה יגרום לכם לחשוב מחוץ לקופסה, דווקא משום שזה תחום שאתם מכירים ואוהבים. מחשבה כזו תייצר פתרונות מהירים בחידות הנשאלות במשחק, מה שיספק כיף והנאה לכם וליתר המשתתפים.

מומלץ לדאוג לחדר בריחה המתאים לכם ברמה הלוגיסטית

הגעה קלה לאתר חדר הבריחה, בהתאם לסוג התחבורה שאתם מתבססים עליו. אם אתם מגיעים בתחבורה ציבורית, עניין החנייה פחות חשוב, ויש יותר דגש על היצע רב של תחנות אוטובוס ורכבת. אם אתם מגיעים ברכב פרטי, וכך עושים גם חבריכם לבילוי, חשוב לוודא שישנם אמצעי חנייה נגישים וכלכליים. בנוסף, מומלץ לבחור חדר בריחה בתל אביב שנוח להגיע אליו על מנת שלא תשקיעו ותטריחו את האורחים שלכם במסע ההגעה לאתר. בדרך זו אתם מבטיחים בילוי מהנה ומענג שיתרכז בעיקר בתוכן ופחות במאפיינים הלוגיסטיים של "טרום הבילוי".

 

2020-03-19T10:30:18+00:00
  דילוג לתוכן