אם אתם עובדים כאנשי הפקה מומחים לנופשי חברה, ואתם מעוניינים לתעד את פעילותכם בצילום, חשוב מאד לדעת כיצד לבחור את החברה. ככלל, חשוב שיהיו לכם תמונות של אירועים-מופקים לרזומה, על מנת להבטיח את המשך פעילותכם כחברת הפקות. אבל לצד זאת, חשוב לדעת לרדת לרזולוציות גדולות ולבחור בדיוק את חברת הצילום שאתם מחפשים. צילום נופש חברה הוא אחת המשימות היותר מורכבות שישנן וזאת משום שיש המון סוגים של אירוע שכזה, ולא לכולם מתאים אותו תיעוד. בגדול, חברת צילום המשרתת חברת הפקות שמספקת נופש חברה ללקוח שלה יכולה לשרת אותה בכל מצב, בכל סוג של צילום, אבל מבחן המעשה מוכיח כי כל שירות צילום מתמחה בסוג ספציפי מאד של צילום – יותר מכל. יש חברות שאצלן צילום חוץ הוא נושא חזק מאד לעומת חברות שהמיטב יוצא מהן כשהן מצלמות אולם, חדר או אפילו מתחת לסככה גדולה בגן אירועים.

טיפ מס' 1: בחנו היטב את הרזומה של חברת הצילום

חשוב לעבור על תמונות מן העבר ולקרוא אודות פרויקטים בהם היא השתתפה. כך, תוכלו לבדוק האם התיעוד שאתם מחפשים דומה, ולהסיק אם כדאי לכם להעסיק אותה. אם לא הצלחתם להגיע למה שאתם רוצים בפעם הראשונה, ניתן לבדוק חברות נוספות ולהחליט באופן בלעדי – כיצד ייראה שירות הצילום והתיעוד שלכם. הטיפ המקצועי שלנו הוא פשוט ללכת עם האירוע. אם זה אירוע פנים, מומלץ לבחור חברה שהוכיחה את עצמה יותר באירועי-פנים ואם מדובר באירוע חוץ, יש לבחור בחברה המתמחה בצילום בשטחים פתוחים או בלוקיישנים מיושבים לא מקורים.

טיפ מס' 2: ספקו לחברה את פרטי הצילום המבוקשים לכם כחברת הפקות

במסגרת טיפ זה, אנו מייעצים לכם לא להשאיר דברים באוויר. פרטו בפני נציג חברת הצילום איפה מצלמים, מה צריך לצלם, האם הצילום יתבצע מעמדה מוצלת או שמשית? האם נדרשים צילומים שלכם כאנשי הפקה – עובדים, ואם כן, מאלו פוזיציות? פרופיל? פורטרט? ספקו פרטים על זמן הצילום, על פרקי הזמן בסשנים השונים אם במסגרת אותו נופש חברה מתוכננים מעברים ממקום למקום, ועוד. באמצעות כך, תוכלו לקבל הצעת מחיר ולבדוק אם היא מתאימה לתקציב שלכם.

טיפ מס' 3: ודאו שלחברה יש את כל הכלים המקצועיים לעזור לכם כשירות הפקות

חשוב לוודא שהחברה מגיעה עם מניפות תאורה, חצובות, מצלמות מכל הסוגים, עם עדשות להחלפה בהתאם לסוגי הצילום, ועוד. ציוד מקצועי מעיד על טיבו של הצילום ולכן חשוב לדעת בדיוק עם מה עובדים באירוע כדי להבטיח את איכות תמונותיכם כחברת הפקות.

 

2020-04-02T10:09:33+00:00
  דילוג לתוכן