אם אתם עוסקים בהפקות של נופש חברה עבור מנהלים וראשי וועדים, מאמר זה הוא בשבילכם. חברת הפקות היא אחת מהיזמויות הרווחיות ביותר, בוודאי כשמדובר על אירועי עובדים וועדים. אבל בעידן הנוכחי, לא רק המילה הכתובה קובעת אלא גם התמונה המצולמת. גם אם עשיתם משימות הפקה גרנדיוזיות שמעטים זכו להן, כל עוד לא תיעדתם זאת אף אחד לא יידע שזה קרה, למעט מספר מנהלים שהיו לקוחותיכם, אשר בוודאי ימליצו עליכם. בשביל להגדיל את הקהל שלכם ולהבטיח כי כמעט תמיד תהיה לכם עבודה כחברת צילום, אתם צריכים לתעד את ההפקות שאתם עושים! את זאת עושים באמצעות חברת צילום מלווה המתמחה במתן שירות לחברות הפקות.

בחרו בחברת צילום המתמחה במתן שירות לחברות הפקות

חשוב לבחור את סוג ההפקה בה אתם מתמחים. אם אתם בעלי ידע בתחומים כמו נופש חברה, ימי גיבוש או הפקת נופש עובדים, אתם תצטרכו חברת צילום שמסייעת לחברות מסוגכם. חברה כזו מנוסה בהפקת תמונות של פעילויות ומשחקי עובדים, בהפקת תמונות במהלך כינוסם לקראת סוללה של נאומים, בהפקת תמונות עובדים ובני משפחה ובהפקת תמונות של הדיילים שלכם, עובדי חברת ההפקות, בשעת פעילות עם העובדים.

בחרו בחברת צילום בעלת אוריינטציה לאירועי עובדים ספציפיים מהסוג שאתם מתכננים

אם מדובר על נופש חברה של יום אחד עם פעילויות שטח ומסלולי הליכה, סוג הצילום שיידרש יהיה שונה מאשר נופש חברה משפחתי של כמה ימים. כך, גם חברת הצילום שתספק את השירות. בגדול, חברות צילום המלוות חברות הפקות יכולות לצלם כל אירוע שתשלחו אותן אליו. אבל, רצף הפרויקטים מן העבר הוכיח שיש חברות שטובות יותר בסוג מסוים של תיעוד ויש חברות שמצטיינות יותר בתיעוד אחר. למשל, צילום בני אדם זזים הוא לא אותם דבר כמו צילומם כשהם יושבים כקהל, וצילומם בעת נופש משפחות אינו דומה לצילום שלהם מגובשים יחד כחברת-עובדים.

ספקו מידע לגבי זמני צילום נדרשים , מספר שעות וימים וסוגי צילומים מבוקשים

אספקת מידע זו היא למעשה דרישות האפיון שלכם כחברת הפקות – מחברת הצילום. בדרך זו היא תוכל לחשב עבורכם את העלות ואתם תוכלו לקבל החלטה לאחר שהשוויתם מחירים ובדקתם את תקציבכם. חשוב לבוא עם ידע מדויק לגבי הצילום על מנת לקבל הצעת מחיר רלוונטית לאירוע המבוקש.

 

2020-04-02T10:05:23+00:00
  דילוג לתוכן