חדרי בריחה מביאים עמם אושר צרוף אבל לא לכל אחד מתאים כל סוג של חדר בריחה. על מנת למצוא את מקום הבילוי המושלם עבורכם כקבוצה, חשוב לברר מה כל אחד מכם מחפש בחדר הבריחה שלו. יש שיחפשו אקשן תמידי על בסיס בריחה אישית, ויש שיחפשו פתרון חידות בקבוצה לקראת יציאה מהמבוך. בחרו את החדר בהתאם. אם נוכחתם לדעת שחדר אקשן מתאים לכם יותר מחדר פתרון חידות, חפשו בילוי ובו הנושא הוא ההימלטות מהחדר. אם אתם מעוניינים להסדיר חדרי בריחה עם חידות לפתרון קבוצתי, חפשו אחר החדר הרלוונטי. מה חשוב לדעת, בנוסף לכך? כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על חדרי בריחה – במאמר אחד.

זהו בדרך כלל בילוי קבוצתי, כמו גן אירועים, כמו הליכה לסרט קולנועי

על פי רוב, בחדרי בריחה חוגגים במסגרת קבוצתית, כזו שישנם בה בני המשפחה והחברים הטובים לעבודה או לחיי השגרה. לכן, מאד חשוב לבחור חדרי בריחה המתאימים לקבוצה שלכם בגודל ובסוג  המשחק: הימלטות לעומת חדר פתרון חידות בקבוצה.

מומלץ לבחור חדר בריחה שנמצא קרוב לבתים שלכם או למוקד הבילוי

מאד חשוב לבחור חדר בריחה שיהיה קרוב לסביבה בה אתם נמצאים בשגרה או מתנהלים בה כעת. חדר בריחה רחוק יצריך אתכם לנסיעה ארוכה ולרוב גם למציאת חנייה מסובכת. כשאתם חוגגים במסגרת חדר בריחה, מומלץ לשמור על ההתנהלות פשוטה כמה שרק ניתן, ולכן כדאי לסגור במקום הקרוב אליכם ביותר על מנת למנוע נסיעות ארוכות וממושכות.

מומלץ לבחור חדר בריחה הממוקם סמוך לאזורי הבילוי

חדרי בריחה אלו יגדילו מאד את האטרקטיביות שלהם משום שהם נמצאים ליד המסעדות והקנטינות בהם/ן יושבים אנשים. לכן, אם אתם מחפשים חדר בריחה איכותי, התשובה נמצאת שם, שכן חדר בריחה שנבחר להיות ממוקם בסביבה עם ביקוש גבוה – נועד להיות חדר איכותי ונדיר.

בררו מהי עלות המשחק

חשוב מאד לוודא כמה עולה משחק לחדר בריחה, האם יש הנחה עבור קבוצה גדולה, כמה זמן נמשך המשחק, וכד'. בדרך זו – אתם תדעו למה לצפות ותסבו לעצמכם בילוי מעולה בחדר בריחה בעל תנאי התקשרות המתאימים לכם במדויק.

 

2020-03-19T10:35:14+00:00
  דילוג לתוכן