אחת המשימות הנדרשות בכל סרטון, במיוחד אם מדובר בסרטון עסקי, הוא הדיבוב. כתוביות כתובות לא תסייענה לעיוורים וקשי ראייה, כפי שדיבוב ימנע מהחרשים את הגישה לתכנים. לכן, ההמלצה שלנו היא לעשות גם וגם ובכך לספק נגישות מלאה לכל צרכן. מאמר זה נכתב על ידי בעלי ידע בתחום ההקלטות, ולכן הוא יתרכז בתחום הדיבוב. דיבוב לסרטים ניתן ליישם באופן מקצועי רק באולפן מטופל, עם ציוד הקלטה ייעודי.

התאמת הדיבוב לכל תוכן וידאו: סרט, פרסומת, ועוד

הדיבוב ניתן ליישום עבור כל תוכן עסקי שיש בו וידאו. דיבוב לסרטים ארוכים וקצרים יכול להיעשות על ידי קריינים מקצועיים או על ידכם, כשהוא מוקלט על ידי טכנאי סאונד מקצועיים. ניתן לספק עבורכם שירות קריינות באנגלית ובשפות אחרות לבקשתכם. הדיבור יתהווה בהתאם להוראות הבימוי שלכם, בהתאמה אישית מלאה לצרכי הפרסומת, הסרט או כל תוכן עסקי אחר שתבקשו להצמיד לו תוכן מתורגם.

מיקס ומסטר מלאים בסיום הטיפול בהקלטה

בסיום ההקלטה ייערכו פרויקטי מיקס ומאסטר להשלמת הדיבוב. עתה, רצועת דיבוב לסרטים אשר הזמנתם תישמע כחלק ממכלול הסרט ולא כאלמנט נפרד, עם הדגשה ברורה של קו הדיבוב למען המאזין שנזקק לכך. שירות דיבוב לסרטים ייעשה בהתאמה מלאה לבקשותיכם, ולכן תכנון המיקס והמאסטר ייעשה לצדכם, כשאתם בוחרים את תוצאת השמע הרלוונטית ביותר לסרטון שלכם.

תוצרים איכותיים מובטחים בכל מצב

מי שמזמין דיבוב לסרטים מטעם אולפן מקצועי מבטיח לעצמו את התוצאות הטובות ביותר האפשריות. קריינות באנגלית שתישמע נהדר, דיבוב בשפה אחרת מתבקשת באיכות ובמבטא הנכון, והכל מנוסח בבהירות, כך שהמאזין יוכל לשמוע ולהבין במדויק את המסרים. מי שמחפש דיבוב לסרטים באיכות שהוא טרם פגש ימצא זאת רק באולפן מקצועי בו מתמחים הן בהקלטת התוצר והן בעריכות הכי מקצועיות שניתן לבקש. בדרך זו אתם מבטיחים את עתיד הפרסומת שלכם במלוא מובן המילה, כשהיא מועלית לפרסום מוכנה פיקס. מעוניינים להסדיר שירות דיבוב לסרטים עבור התוכן העסקי שלכם? אולפן מקצועי מיישם עבורכם את כל התמורות להצלחת המהלך ומספק לכם את כל הסיבות להיות מרוצים מהתוצאה שתקבלו. בואו להבטיח את עתיד התוכן העסקי שלכם!

 

2020-03-29T12:50:37+00:00
  דילוג לתוכן