מהו פודקאסט? פודקאסט הוא תוכנית רדיו שלא משודרת בתחנות שנפתחו באישור משרד התקשורת, אלא מועלה לאתר אינטרנט המשמש כרדיו. התוכנית יכולה להיות על בסיס כל סוג של תוכן: נאום של בעל ידע בתחום מסוים (רופא, מומחה פוליטי, פרשן) או ראיון בין 2-3 איש. הקלטת פודקאסט מקצועי, כולל טיפול במיקס ומאסטר בסיום תיעשה עבורכם באולפן מטופל היטב עם כל הציוד המקצועי ביותר שיעמוד לרשותכם!

עבודה איכותית מההקלטה ועד לשלב הפרודקשן

בואו להבטיח את טיבו של כל פודסאסט שתקליטו. הקלטת פודקאסט שנעשית באולפן מקצועי היא לא רק ההרצאה, הריאיון או הנאום שאתם מבקשים לספק, אלא גם האופן בו זה מוקלט ומונגש לקהל. איכות השמע המובטחת תהיה תמיד אוורירית, נעימה לאוזן, כזו שעברה טיפול של טכנאי אולפן מקצועיים בסביבת עבודה סטרילית וייעודית להקלטות.

שירותי הקלטה נוספים המסופקים על ידי האולפן

ניתן ליישם פה קריינות לטלפון בהקלטת מענה אנושי, הקלטת פרסומת, הקלטת דיבוב לפרסומת, ועוד. מי שמעוניין להקליט חומר פרסומי עסקי – יכול להבטיח את הצלחת המהלך באולפן מטופל היטב, עם כל הציוד הנדרש ועם טכנאי ההקלטה, המיקס והמסטר מהמובילים בענף.

שירותי הקלטות מקצועיים מובטחים לכל בעל עסק

בין אם אתם מעוניינים ליישם הקלטת פודקאסט ובין אם מדובר על הקלטת חומר פרסומי, כאן תוכלו למצוא את כל המענה המקצועי הנדרש להשלמת השירות. טכנאים מקצועיים ילוו אתכם בכל שלבי ההפקה מההקלטה, כלה במיקס ועד למסטר הסופי. בכך, אתם מבטיחים לעצמכם שירות הקלטה מעולה לכל חומר שתחליטו ליישם עבור בית העסק שלכם. ניתן לבוא לכאן להקליט הקלטות ארוכות כמו פודקאסטים, לצד הקלטות קצרות כמו סרטונים לפרסומות בערוצי טלוויזיה.

עבודה מותאמת אישית לכל בעל עסק

הכנת המיקרופונים ואמצעי המיקס והמסטר, כולל קומפרסורים ולימיטרים, תיעשה בהתאמה מלאה עבורכם. החדר ייערך לבקשתכם ויהיה מוכן לקלוט את ההזמנה שלכם ולבצע אותה על הצד הטוב ביותר. ניתן להקליט בעצמכם או לבקש מקריינים מקצועיים לבצע את ההקלטה עבורכם. ניתן לשלב בין השניים וליצור תוכן עסקי ייחודי המבטא אתכם יחד עם העובדים המקצועיים בתחום ההקלטות הקוליות. שירות הקלטת קריינות לטלפון, דיבוב, הקלטת פודקאסט ועוד ניתן לצרוך באולפן מקצועי איכותי!

 

2020-03-29T12:54:18+00:00
  דילוג לתוכן