אם אתם מחפשים לקנות ראש דיו CANON – בחנות באינטרנט גוברים הסיכויים שלכם ליהנות מהמוצר כפי שלא נהניתם ממנו זמן רב. כמה פעמים עברתם בחנות השכונתית, ביקשתם מהמוכר את הדגם הדרוש, באתם הביתה, גיליתם שהוא בלוי או חסר בו דיו, או שהוא בכלל השבית לכם את המדפסת – ואז חזרתם לחנות? איך החזרת המוצר הרגישה לכם? האם חשתם בחוסר יציבות? הידעתם כי בחנות אינטרנטית אתם תמיד מקבלים את המוצר שלם ותקין, ולא זו אף זו – אלא במחיר יותר זול מאשר בחנות בה את קונים? כיצד זה קורה, ומדוע החנות באינטרנט היא ממש ערובה להצלחה בקנייה שלכם?

חנות אינטרנטית עוסקת במכירת ראשי דיו וטונרים באופן ממוקד

המשמעות היא שהיא אינה מתעסקת במכירת מחשבים וציוד היקפי. בעקבות כך היא מעמיקה את הבדיקות שלה עבור ראשי דיו ועבור מוצרי שדיו למדפסת בכללותם. בשל כך היא לא מחכה לפנייה מהלקוח, כי לא תהיה פנייה כזו: הוא תמיד זיכה במוצר תקין שלא מצריך החזרה. לעומת זאת, כאשר ספק שולח משלוח של אלפי ראשי דיו אל החנות, הכל נבדק, ומה שלא תקין חוזר במרוכז לספק. בחנות שאינה מוכרת רק ראשי דיו אלא גם מוצרים אחרים אין את משאבי הזמן לערוך בדיקות כאלה. בשל כך, היא צפויה לקבל הרבה החזרות מלקוחות, מה שיגרום לספקים לחוש בעצמם חוסר יציבות ממנה וזה יגרור עליית מחירים. בחנות באינטרנט המחיר תמיד נשמר זול בשל ההערכה של הספקים ליציבות ההחזרות שלה.

חנות אינטרנטית דואגת לכל לקוח ולקוחה לתנאי שירות חסרי תקדים

  • משלוחים עד לכתובת.
  • אספקת ראשי דיו וטונרים על פי דרישה.
  • ייעוץ מול נציגי החנות לכל לקוח שמתלבט איזה ראשי דיו לקנות, תחליפיים או מקוריים.
  • איתור ראש דיו CANON עבור לקוח ששכח או לא יודע מהם דגמי המחסניות שלו על פי זיהוי המדפסת.

חנות אינטרנטית חוסכת לכם 70% עלות

בחנות אינטרנטית לכסף שלכם יש הרבה יותר כוח מאשר בחנות רגילה. באינטרנטית, המחיר צונח בממוצע עד 70% מהמחיר הממוצע בשוק, ואתם תחושו זאת כשלא יורגש יותר מחסור ברכיבי הדפסה. מעוניינים בחנות שבאמת תשקיע בכם? קנו דיו למדפסת רק במסגרת מקוונת באינטרנט!

2021-01-07T10:10:15+00:00
  דילוג לתוכן