אין ספק כי היום רכישות און ליין הפכו להרבה יותר פופולאריות ונפוצות, ולרכישות שרבים בוחרים לבצע כמעט מידי יום. האינטרנט, וההתפתחות המשמעותית שלו בשנים האחרונות, הביאו לעולם הזדמנויות משמעותיות ואפשרויות רכישה הרבה יותר נוחות ממה שהכרנו בעבר.

היום, תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי דיו למדפסת במשלוח, ותוכלו להזמין ראש דיו BROTHER  או את ראשי הדיו או הטונרים להם אתם זקוקים בקלות, במהירות, ולקבל אותם עד הבית או המשרד בתוך זמן קצר.

יחד עם זאת, לפני שאתם מזמינים ראש דיו CANON או מוצרי דיו למדפסת במשלוח, ישנם כמה דברים חשובים שכדאי לכם לבדוק:

  1. החלפות והחזרות – בדקו כי האתר ממנו אתם מבצעים את הרכישה מאפשר לכם לבצע החלפות והחזרות במידה והזמנתם דיו שאינו מתאים לכם, או שיש בו בעיה כזו או אחרת. כמובן, לאחר הפתיחה ברוב המקרים לא תוכלו להחליף, אלא אם כן יש תקלה בראש הדיו או הטונר עצמו.
  2. משלוחים – בדקו את צורת המשלוח דרך האתר וודאו כי המשלוח מבוצע בעזרת חברת משלוחים מקצועית ומוכרת, והמשלוח יגיע אליכם בתוך ימים ספורים בלבד, כך שלא תצטרכו להתעכב עם עבודות הדפסה שיש לכם בשל מחסור בדיו.
  3. אחריות – וודאו כי אתם מקבלים אחריות על המוצר, כך שגם אם תפתחו אותו רק חצי שנה או קצת יותר לאחר ההזמנה עצמה, עדיין תוכלו לקבל שירות במידה ותהיה תקלה כזו או אחרת במוצר כמו דיו שהתייבש, נזק או פגיעה פיזית בראש הדיו או בטונר עצמו שהתרחשה במשלוח ולא שמתם לב אליה עד ההתקנה שלו בתוך המדפסת.
2021-02-09T13:03:24+00:00
  דילוג לתוכן