חברה המספקת קייטרינג חלבי כשר בשרון יכולה לשרת קהלים מערים שחלקן מרוחקות זו מזו. אזור השרון מתפרס מרמת השרון הדרומית ועד חדרה וקיסריה הצפוניות, וזה כאמור מרחק גדול למדי. לכן חיפוש לפי מפתח "אזור השרון" בלי לקרוא איפה החברה משרתת עלול לגרור עלויות גבוהות לשירות. עניין נוסף שאנו מעוניינים להצביע עליו הוא המחיר. לא כל חברה שמציעה מחיר זול היא בהכרח לא ראויה. ייתכן קייטרינג חלבי כשר זול המספק מנות איכותיות וזוכה למיטב ההמלצות, כמו שייתכן קייטרינג הגובה מחיר יקר אך הלקוחות אינם מרוצים ממה שקיבלו.

כך תדעו באיזה קייטרינג לבחור

אל תסתכלו על המחיר ואל תקראו עמודי "אודות" שנכתבו על ידי בעלי החברות ויועצי התדמית שלהם. מה שאתם צריכים זה לקרוא ביקורת מבחוץ" מה חושבים לקוחות כמוכם על קייטרינג בשרון מטעם חברה מסוימת לעומת חברה אחרת. מה הם חושבים על קייטרינג חלבי כשר זול מסוים הפועל בשרון, לעומת שירות אחר ויקר יותר מאותו אזור. במילים אחרות, פשוט כנסו לפורומים ובלוגים העוסקים בשירותי הסעדה (קייטרינג) והשוו בין החברות בהתאם לכתוב עליהן.

לא כל חברה מומלצת היא בהכרח זו שתתאים לכם

ייתכנו חברות מעולות שנמצאות מאד רחוק מכם ופועלות בדרום או בצפון. ייתכנו חברות שיש עליהן חוות דעת מצוינת אך לא מגישות את המזון בו אתם מעוניינים. לדוגמה, אם ביקשתם קייטרינג חלבי כשר וזול ובמקומו קיבלתם קייטרינג בשרי לא כשר, לא לחברה הזו פיללתם, סביר להניח. כמו כן, ייתכנו חברות המשרתות רק באירועי ענק, כשאתם בסך הכל מחפשים שירות הסעדה לאירוע קטן.

מומלץ להזמין חברה קרובה ככל האפשר למקום האירוע ולחסוך בעלויותיו בלי לפגום באיכות

אם האירוע בכפר סבא ולא מצאתם חברה ראויה, לכו למפתח של עיר סמוכה כלשהי, ונסו למצוא קייטרינג חלבי בהוד השרון, לדוגמה, או קייטרינג בשרי תואם. ככל שתהיו יותר קרובים למקום האירוע בחיפושים יהיו פחות עלויות לוגיסטיות, ורוב הסכום שתשלמו יילך למזון פרופר ולצוות שיישרת אתכם. טיפ צרכני נוסף: אל תשקיעו בהעתקים רבים של מנות מזון, אל תאפשרו REFILL במנות עיקריות, ובחרו מכל מנה כמות של חצי עד שליש מהאורחים, כשיתר המנות מושלמות ממאכלים אחרים. כך, אם גם מאפשרים בחירה לאורחים וגם חוסכים בפועל בעלות למנה.

 

2021-08-02T12:39:13+00:00
  דילוג לתוכן