ימי גיבוש הם צורך חשוב בכל חברה וזאת כדי ליצור שיתופי פעולה במהלך יום זה, אשר ימשיכו להתקיים גם במהלך העבודה השוטפת בעסק. זו הסיבה שההנהלות של החברות השונות בוחנות כמה וכמה אופציות לפני תיאום כל יום גיבוש ובסופו של דבר נבחרות פעילויות איכותיות אשר מתאימות לעובדים.

משחקים ביום גיבוש

אחת האופציות המלהיבות היא משחקים בסגנון חדר בריחה, המרוץ למיליון, או חפש את המטמון. בכל אחת מהאפשרויות הללו העובדים מתחלקים לקבוצות וכל קבוצה מקבלת משימות שונות לביצוע. מדובר בשאלות טריוויה בנושא מסוים כמו לדוגמה הגיאוגרפיה של ארץ ישראל, משימות של ניווט, משחקי מילים, חידודי לשון ועוד.

במסגרת ימי גיבוש לעובדים יש חלוקה לקבוצות שכן באופן טבעי כל קבוצה רוצה לנצח ולכן מתנהל מאבק עיקש לאורך כל הדרך תוך יצירת שיתוף פעולה בין חברי הקבוצה וחשיבה משותפת על האתגרים השונים. המשחקים הללו ממלאים באופן מדויק את הרצון של ההנהלה ליצירת אווירה משפחתית, הן בעסק והן מחוצה לו תוך שיתוף פעולה תמידי.

קולינריה ביום הגיבוש

בהתאם לאזור שבו מטיילים העובדים, הם נהנים מארוחה במסעדה משובחת שיש בה מנות גסטרונומיות איכותיות במיוחד, מבקרים בבית קפה ייחודי אשר ממוקם בנקודה אסטרטגית מול נוף מרהיב כמו בהרי ירושלים וכך קשה להתנתק מהמקום הזה. או לחלופין הם יוצאים לסיור קולינרי באחד השווקים המובילים כמו שוק הכרמל או לוינסקי בתל אביב, שוק מחניודה בירושלים, השוק בחיפה, בנצרת ובמקומות נוספים.

טיולים במקומות מדהימים בארץ

מטרה נוספת ביום הגיבוש היא להכיר את הארץ ולכן העובדים מגיעים למקומות יוצאי דופן שתואם להם שם ביקור. קיאקים בצפון, סירות בכנרת, טיול ג'יפים בערבה, טיול ברינג'רים בסמוך לשדות בגלבוע, טיולי אופניים בכביש או בשטח ועוד. במהלך כל הסיורים, העובדים במחלקות השונות מתחילים להכיר זה את זה וכך נוצר קשר נפלא.

אטרקציות בירושלים

אחד המקומות שבהם אוהבים כולם לטייל הוא בירושלים. ביום גיבוש בבירה יש המון מקומות שאפשר להגיע אליהם. אחת הדרכים המיוחדות היא טיול באמצעות סאגווי בשכונות בעיר. העובדים מקבלים הדרכה כיצד לנהוג בכלי תחבורה זה ויוצאים מטיילת ארמון הנציב עם מדריך שמעניק להם הסברים מרתקים תוך נסיעה מאתגרת.

כמעט בכל נסיעה מגיעים לכותל המערבי, נפעמים מהמקום המרגש ולאחר מכן אפשר לרדת לסיור מסקרן במנהרות הכותל. המידע הרב שמקבלים העובדים במהלך הסיור מפתיע אותם מאד והם נהנים לשמוע את הנתונים ההיסטוריים שלא היו ידועים להם.

2022-02-09T09:23:48+00:00
  דילוג לתוכן