צילומי תדמית כבר מזמן הפכו לנחלת הכלל. בעוד שבעבר היה זה נחשב למעין כרטיס ביקור נחשק רק עבור משרות בכירות, הרי שכיום רבים יוצאים לדרך עצמאית ומוכרחים לשווק את עצמם באופן מרשים למדי באתר האינטרנט שלהם, בדף העסקי שבפייסבוק ובשלל פלטפורמות שונות המגיעות אל קהלי יעד פוטנציאליים.

נשאלת השאלה, האם די בצלם טוב כדי לערוך צילום תדמיתי איכותי? וודאי שיש לכך ערך מוסף עצום. שימוש נכון במצלמה כמו גם מציאת הזוויות המחמיאות ביותר אשר יפיקו את המירב, הוא בגדר הכרח למען הצלחתן של התמונות ויצירת הרושם אחריו אנו מחפשים.

לצד זאת, אכן ישנם עזרים שונים אשר יכולים לשדרג את הנראות של התמונות ולייצר מצג מרשים ומרהיב במיוחד.

שעות היום בהן הצילום נערך

אלא אם מדובר בסטודיו לצילום, הרי שצילום תדמית הנערך במשרדי החברה, מומלץ שייעשה בשעות הבוקר המוקדמות.

האור הטבעי אל המשרד, יוצר את האווירה הרעננה והחיונית אחריה אנו מחפשים. לקוחות אוהבים לראות כי נותן השירות אשר מוצג לפניהם, הוא איש מקצוע הזמין עבורם בכל היבט ובכל רגע נתון.

קישוטים באזור הצילום

בין אם מדובר בצילום תחת תפאורה בסטודיו או בצילום הנערך בתוך משרדי העסק, הרי שמומלץ לעטר את האזור בכל מיני פריטים שונים שאינם צועקים יתר על המידה, אך מעניקים את הטון הנכון והמדויק.

דוגמה נפלאה לכך היא למשל זרי פרחים אשר יעטרו את השולחן. למשלוחי פרחים היכולת לשדרג עבורנו את הנראות הכוללת של השולחן, דבר הניכר למשל בצילומי תדמית של עורכי דין.

ניתן גם להיעזר בשלל פריטים דקורטיביים נוספים הנמצאים בהישג היד או להיערך מראש עם פריטים שכאלו.

הלבוש שעמו אתם באים

אל תבואו רק עם לבוש שלטעמכם יציג אתכם טוב, אלא גם בלבוש שבו תרגיש טוב.

הנוחיות שלנו ניכרת מאוד בצילומים וגם ברושם הראשוני שאנו יוצרים בקרב אנשים המביטים בנו ברחוב או בפגישה.

רבים מאתנו יכולים להזדהות עם התיאור הבא של תחושה טובה הניכרת מכך שהבגדים מחמיאים לנו, ששיערנו הסתדר בדיוק כפי שאנחנו אוהבים. בואו עם הגישה הזו בדיוק גם אל צילומי התדמית שלכם, וראו כמה הדבר יעשה עבורכם פלאים.

2022-05-04T15:14:37+00:00
  דילוג לתוכן