צילום פורטרט הוא לא עוד תמונה שמטרתה להוות מזכרת מאירוע, חוויה או טיול. זהו צילום מקצועי שכל כולו נועד כדי לשדר עבור הצופים את התחושה המוכרת ביותר, זו שתעודד אותם ליצור אינטראקציה עם בעל העסק ולקבל ממנו שירות, לרכוש ממנו את מוצריו.

בעבר צילומי הפורטרט היו נפוצים בעיקר בקרב עורכי דין ובעלי מקצועות חופשיים נוספים אשר רצו לשדר יחס מקצועי ואמינות. עם זאת, כיום ניתן למצוא מגוון רחב של קהלים שונים העושים שימוש בצילומי תדמית מקצועיים, וזאת בעקבות תפוצתן הנרחבת יותר של הרשתות החברתיות.

כיצד ניתן להתכונן ליום הצילומים?

אבקש מראש מן הנשים שקוראות את המאמר, שלא להתרגש מכך שבחרתי דווקא להתייחס לנשים ולא לגברים.

נכון, כולם צריכים להתכונן ליום צילומי הפורטרט ללא יוצא מן הכלל, אולם לחלקכן יש בנק משימות שעלול להתברר כגדול יותר, וכך להפוך את הימים שטרם הצילומים למלחיצים ומעוררי בהלה. אין צורך בכך. המטרה היא שתיהנו בזמן יום הצילומים, שכן כאשר אנחנו מחויכים ושלווים, הרי שהדבר יתבטא גם בצילומים עצמם.

הגיעו עם הבגדים הנוחים והמחמיאים לכם

עם יד על הלב, לכל אחד ואחת מאתנו יש את הבגדים שאיתם אנחנו מרגישים בעננים.

כמובן שאני לא מתייחס לפיג'מה, אבל ישנם בגדים מכובדים ונוחים שאיתם אנחנו מרגישים מוחמאים ובאיתננו. אשמח מאוד שתגיעו ליום הצילומים כאשר אתם לבושים במיטב הבגדים שגורמים לכם להרגיש טוב. גם אם זוהי דעתכם בלבד ולא דעת הרוב, הרי שהדבר יתבטא בהבעות הפנים ובתחושת הנינוחות שלכם מול המצלמה. זה שווה הכל.

השקיעו בפרטים הקטנים

כשאני מדבר על הפרטים הקטנים, אני מתכוון בין אם מדובר בסידור השיער ובין אם מדובר בלק לציפורניים. אגב סידור לשיער בהחלט מתייחס לשני המינים 🙂

למי מכם שישמח לטיפים, אמליץ על קורס בניית ציפורניים אונליין שיכול ללמד אתכן כיצד לעשות בנייה מקצועית, ומבלי לשלם הון תועפות לאשת מקצוע. תוכלו למצוא פרטים נוספים על קורס אונליין כאן.

אל תקבעו לו"ז צפוף לאחר הצילומים

אני ממש מתכוון לזה. יצירת לו"ז לאחר יום הצילומים רק יגרום לכם למהר.

אני חוזר ואומר – כל תחושה שתהיה לכם, תמצא את הדרך שלה להיות משודרת דרך הצילום. אתם רוצים לשדר נימה חיובית עבור הצופים שרואים את תמונת הפוטרט, זכרו זאת.

2020-09-02T17:41:26+00:00
  דילוג לתוכן