מזל טוב! אתם מתחתנים…וכעת לאחר הנשיקות, החיבוקים, הטבעות והפוסטים הנלהבים: הגיע הרגע האמיתי בו יש לתכנן את האירוע. תכנון חתונה זה לא דבר פשוט, בעוד שיש לבחור לוקיישן לאירוע, יש לבחור מעצבת עבור שמלת הכלה, כמו גם ביגוד מתאים לחתן, למצוא תאריך מתאים לחתונה, ואולם אירועים שמתאים לאופי של בני הזוג. לדוגמא: גני אירועים בצפון – מתאימים למי שגר באזור זה והם מציעים אווירה טבעית ונעימה. מרחבים אורבניים, יתאימו למתחתנים באזור המרכז, וחתונה על חוף הים – מתאימה עבור רומנטיקנים חסרי תקנה!

מלבד הסידורים, התיאומים והבחירות שהזכרנו: הזוג המאושר צריך לבחור צלם אירועים מושלם, אשר יספק תמונות save the date או תמונות "טראש דה דראס", כמו גם כזה שיגיע וילווה את הזוג לקראת האירוע וביום החתונה עצמו. אבל כיצד מוצאים צלם חתונות מתאים? הנה מספר קריטריונים שיש לשים אליהם לב בבחירה:

מקצועיות

לפני הכול חשוב לבחור צלם חתונות מקצועי ומיומן. שימו לב כי איש המקצוע מומחה בצילום חתונות וכי הוא מספק צילומים שמתאימים לסגנון האירוע שלכם. צלמים מקצועיים ידעו להתאים את סגנון התמונות לסטייל שלכם כמו גם לאופי האירוע. וודאו כי התמונות שנמצאות באתר ובתיק העבודות של הצלם, קולעות לטעם האישי ולסגנון שלכם.

קונספט

לא כולם יודעים זאת, אבל צילום אירועים יכול להיות קונספטואלי – משמע: מובל על פי רעיון אחד שמאגד את התמונות שיופקו באירוע. בכך ישנו סגנון אומנותי, יש סגנון צילום דוקומנטרי( ששם דגש על צילום האירוע ללא בימוי המצטלמים), וישנו צילום חתונות מסורתי שמטרתו לביים פוזות ותמונות משפחתיות סדורות, כמו צילום קונספט שעם רקעים, תפאורה או תלבושות ייחודיות. בחרו את הקונספט המתאים לטעם האישי שלכם ולאופי האירוע.

מחיר

כעת, לאחר שהתאפסתם לגבי סגנון וקונספט עבור האירוע שלכם, חשוב לבצע השוואת מחירים בין מספר צלמי חתונות. בחרו 2-3 צלמים שאת תיק העבודות שלהם אהבתם, ובקשו הצעת מחיר מסודרת וחתומה. בדקו מה ההצעה כוללת: האם הצלם עורך את התמונות? כמה שעות נמצא הצלום באירוע? בדקו האם המחיר כולל אלבום גרפי מעוצב? והאם מדובר בחבילת צילום לחתונה (כזאת שכוללת צילום מגנטים, סטילס וצילום וידאו) או שמדובר בצלם אחד ויחיד שמגיע לאירוע ומצלם אותו? הקפדה על הפרטים לעומת המחיר, תספק לכם שירות נכון ותמנע אי נעימויות בהמשך.

לסיכום, בין כלל אנשי המקצוע להם אתם זקוקים באירוע שלכם, כדאי לבחור צלם חתונות מקצועי שישדר לכם בטחון ויספק תמונות מעולות עבור כל צורך ופלטפורמה (כמו תמונות לרשתות חברתיות, להזמנות וכמובן לאלבום החתונה). בכך יישארו לכם מזכרות נפלאות מהיום החשוב והשמח ביותר בחייכם.

2020-01-16T18:15:24+00:00
  דילוג לתוכן