צלם מגנטים – כדאי או לא כדאי?

בעוד שבעבר הם היו נחשבים לאטרקציית MUST, הרי שכיום צלמי מגנטים נחשבים על-פי רבים מעין חלק בלתי נפרד מהתפאורה הכללית של האירוע. באופן הזה, עולה בקרב רבים התהייה באם כדאי להשקיע בצלם אירועים כחלק מן האטרקציות לאירוע הקרב ובא, או שמא ניתן לוותר על השירות ולהחליפו בשלל אטרקציות מקבילות.

במאמר הבא נבקש להתעכב מעט יותר על השאלה, ולבחון את ההיבטים המרכזיים שיוכלו לספק לכם את התשובה המלאה לשביעות רצונכם.

חשבו תמיד על האינטרס שלכם

החתונה כבר ממש מעבר לפינה? מרבית הסיכויים שאת רוב החששות כבר הפגתם עם סגירת כל הקצוות אל מול הספקים השונים. ועם זאת, עדיין ישנו חשש אחד מסוים שיכול להטריד את מחשבותיהם של זוגות מאורסים רבים והוא אם המוזמנים ישתתפו או לא ישתתפו בשמחה שברחבת הריקודים.

זכרו תמיד שמטרתן העיקרית של אטרקציות שונות לאירועים היא לדרבן את המוזמנים והמוזמנות לחגוג עם החתן והכלה ברחבה עד השעות הקטנות של הלילה. אז נכון שצלם מגנטים הוא דמות דיי בנאלית ומוכרת בנוף של החתונות, אך הוא גם גורם שיכול לסייע למשוך את המוזמנים להצטלם עוד ועוד כדי לקצור זיכרונות חדשים ומתוקים שיכולים להתנוסס על המקרר או על הדלת.

חשבו תמיד על כך באופן הבא: אם צלם המגנטים שלכם מצליח להשאיר את החוגגים והחוגגות ברחבה, אז הרי שהוא הרבה מעבר לצילומים יפים, הוא אטרקציית חובה.

המוכר והידוע לפעמים פשוט עובד טוב

כי מי אמר שקלישאות הן דבר רע? לפעמים הדברים הבסיסיים ביותר הם אלו שעושים את העבודה הטובה ביותר.

צלם מגנטים כבר מזמן הפך נוף קבוע בחתונות. עד כדי כך, שמי מאתנו שנכח בחתונה ולא מצא את צלם המגנטים, הרגיש מעין אכזבה. צלמים מגנטיים רבים מתלוננים  תמיד כיצד בחתונות המוזמנים תמיד שואלים אותם אם הצלם צלמי המגנטים לאירועים וכשהם משיבים בשלילה, הם 'זוכים' לפרצוף מלא אכזבה.

כי תמיד כיף שהזיכרונות נגישים

היו סמוכים ובטוחים שאם כבר תמצאו את עצמכם נוסטלגיים ומביטים על התמונות מהחתונה, אז הרי שמרבית הסיכויים שהתמונות שבהן תצפו יהיו אלו של המגנטים ולא באלבום הרשמי. זה פשוט נגיש יותר, תלוי על המקרר או ממש ממוקם לו בתוך המגירה הסמוכה.

מגנטים לאירועים הם הרבה מעבר לאטרקציה. הם זיכרון מתוק מחגיגה נפלאה, הם אירוע מרגש שהשתמר לעד.

2020-03-23T12:56:17+00:00
  דילוג לתוכן