מתכננים להפיק אירוע משפחתי או עסקי בקרוב? מעוניינים להפיק אירוע מדהים ובלתי נשכח בחצר הבית, בפארק או בחיק הטבע? ובכן, כדי להפיק אירועים משמחים ומיוחדים באווירה חגיגית ותחת כיפת השמיים כדאי גם לכם להזמין שירות השכרת אוהלים לאירועים מחברה מובילה ומוכרת. יש מגוון רחב של אוהלים לאירועים, החל מאוהל מפואר בעיצוב מרשים לאירועים עד 30 איש ועד אוהלי ענק המתאימים לאירועים עד 100 איש.

כדאי לדעת כי חברה מקצועית ומובילה בתחום מספקת פתרונות מותאמים אישית ללקוחותיה. כל לקוח זוכה לייעוץ מקצועי ולחבילת אוהל לאירועים בהתאם למספר המוזמנים, מאפייני ומטרת האירוע, מזג האוויר, מיקום, תנאי שטח ודרישות מיוחדות. חברה מובילה בתחום השכרת אוהלים לאירועים מציעה חבילות אטרקטיביות במחירים תחרותיים ושווים לכל כיס.

אילו אירועים אפשר להפיק באוהלים?

יש מגוון רחב של אוהלים לאירועים, אלו אוהלים עמידים בעיצוב יוקרתי המתאימים לכל תנאי השטח ומזג האוויר. השכרת אוהלים לאירועים מהווה פתרון איכותי ומומלץ לאירועים משפחתיים ועסקיים כגון: חתונות, ברית/ה, מסיבות בר/בת מצווה, טקס חינה, שבת חתן, אירועי השקת מוצר חדש, תצוגות אופנה, מסיבות קוקטייל אקסקלוסיביות, ימי כיף וגיבוש לעובדים וכדומה.

כמו כן, חשוב לציין כי יש גם אוהלים המיועדים לשמש כסוכת אבלים להשכרה. אוהלי אבלים נחשבים לפתרון המועדף לתקופת האבלות או לאזכרה, האוהל מגיע עם ציוד נלווה כמו שולחנות, כיסאות, מיחם, פלטות חימום וכיוצא בזה.

ממה עשוי האוהל? האם האוהל מספק הגנה מושלמת מפגעי מזג האוויר?

אוהלים לאירועים מיוצרים מחומרים עמידים ובטיחותיים. רוב האוהלים לאירועים עשויים מ-PVC חזק ועמיד, האוהל מתאים לכל מזג אוויר. האוהל עשוי משלד של מוטות ברזל או אלומיניום ויריעות בד PVC לגג ולדפנות.
כל האוהלים מתאימים לאירועים תחת כיפת השמיים ובכל תנאי השטח, האוהל מספק הגנה מושלמת מרוחות, מגשם ומקרינת השמש. ניתן להזמין שירות השכרת אוהל לאירועים עם ציוד נלווה כמו שולחנות וכיסאות, ובנוסף יש פתרונות לחימום או לקירור האוהל, לדוגמה מצננים, מזגנים ניידים, מאווררים תעשייתיים, תנורי חימום ופטריות חימום (גז). צוות המתקינים של החברה דואג להתקנת האוהל באמצעות קיבועים, משקולות ייצוב ויתדות על מנת להבטיח את קיבוע האוהל בזמן האירוע.

האם החברה מספקת ציוד נלווה לאירוע?

חברה מובילה להשכרת אוהלים לאירועים מחזיקה מלאי גדול של ציוד נלווה לאירועים השונים. ניתן להרכיב חבילת אוהל לאירועים במחיר אטרקטיבי הכוללת הובלה, התקנה ופירוק, ציוד נלווה ועוד. חברה מובילה מציעה ציוד נלווה כמו שולחנות מתקפלים, כיסאות, מערכות תאורה והגברה, גנרטורים, במות, מקרנים, מסכים, מחצלות, דשא סינטטי, כלי אוכל והגשה, מזרנים, מיחם מים ענק, פלטות חימום, מקררים, מקפיאים, תנורי אפייה, כיריים גז, פריטים לעיצוב האוהל והשולחנות, מפות לבנות, פינות ישיבה, פינות זולה מפנקות בעיצוב ססגוני, שמשיות, פופים ושלל פריטים נוספים.

הכתבה נכתבה למענכם על ידי צוות חברת שחר אוהלים – החברה המובילה בישראל להשכרת אוהלים לאירועים בכל הארץ במחירים המשתלמים והנוחים ביותר.

2020-03-25T18:05:19+00:00
  דילוג לתוכן