רוצים כבר לשבור את הכוס ולהיהפך לזוג נשוי כדת וכדין? בדרך לשם צריך לבחור ספקים, ביניהם גם צלם אירועים. איך נדע שבחרנו צלמים מוכשרים שיספקו לנו את הערך המוסף שאנחנו צריכים? קבלו את כל הטיפים לבחירת אומן הצילום שלכם באירוע המרגש.

זיכרונות דועכים, אך תמונות מרגשות נשארות לנצח ומציתות מחדש את זיכרונותינו היקרים וחוויותינו. וזו הסיבה שכל כך חשוב להקפיד על בחירת צלמי אירועים מקצועיים. אתם צריכים איש מקצוע אמיתי שיודע לתעד את הרגעים הכי קטנים והכי אותנטיים, את הרגעים המרגשים ביותר. עד כמה הצלם צריך להיות מעורב באירוע? האם הוא לוקח חלק פעיל בו? האם לצלמים יש תיקי עבודות אונליין? כל המידע כאן למטה, שיהיה אירוע נעים!

המלצות ממכרים וחברים הן תמיד מבורכות

אם אתם מחפשים אחר צלם שעבר קורס צילום מקצועי ומוכן לתעד את הרגעים המרגשים בחייכם, אתם מחפשים אחד עם המלצות חמות.

כמובן שאפשר לקבל את ההמלצות הללו מקרוביכם ומשפחותיכם, אך אפשרי גם לסקור את דפי האינטרנט ולחפש אחר המלצות. בנוגע זו חשוב להדגיש, היזהרו מפני המלצות פיקטיביות!

בקשו להתרשם מתיק עבודותיו של הצלם

נכון ל-2020, לכל צלם אירועים ישנו תיק עבודות אונליין, ואם אין לו, יש סיכוי שהוא לא מספיק מקצועי עבורכם. יחד עם זאת, אל לנו להשמיץ אף בעל מקצוע או לזלזל ביכולותיהם של צלמים בשיטות מסורתיות, שעדיין מסוגלים לתעד עבורכם את האירוע בצורה מאוד מרגשת. בכל מקרה, גם אם אין לצלם תיק עבודות באינטרנט, כדאי יהיה לבקש להתרשם מתיק עבודותיו הפיזי.

הכול עניין של קליק נכון (תרתי משמע)

מעבר לקליק של המצלמה, חשוב שיהיה גם קליק טוב ביניכם לצלם האירוע. צלמי אירועים אמנם עוברים קורס צילום מקצועי במהלך הקריירה שלהם, אבל זה לא אומר בהכרח שהם יצטיינו ביחסי אנוש.

חשוב יהיה לקיים פגישה של "אחד על אחד" עם צל האירוע, ככה שתוכלו לשבת לקפה וקצת להכיר אחד את השני. אם מזגו של הצלם נעים לכם, יש סיכוי שתהליכי העבודה מולו יהיו נעימים גם כן.

שעת הגעתו של הצלם וכמות התמונות שתקבלו

חשוב מאוד לוודא את שעת הגעתו של הצלם, מאחר ובמקרים רבים ישנם אורחים צעירים אשר נוטים להגיע בשעות מאוחרות יותר משאר האורחים. חשוב שתוודאו כי הצלם שלכם נכון להישאר שעות ארוכות במקרה הצורך, וחשוב יהיה גם לוודא את מחירו לשעות הנוספות האלו.

דבר נוסף, הקפידו לבדוק כמה תמונות של האירוע אתם מקבלים. אם אתם מעוניינים שהוא יתמקד בחלק מסוים של האירוע ומשם יפיק יותר תמונות, חשוב יהיה לציין זאת מראש מולו. בגדול, אלו הטיפים שלנו עבורכם, אבל הכי חשוב, כדאי לבחור בצלם שחי ונושם את האירוע, אחד כזה ש"מתערבב" עם האורחים ומוציא מהם צדדים ששווים תיעוד. בהצלחה ושיהיה אירוע נעים!

2020-04-18T09:12:12+00:00
  דילוג לתוכן