במדריך שלפניכם נלמד כיצד למצוא קייטרינג חלבי בצפון. חשוב להבין כי שירותי ההסעדה הם מהחשובים ביותר שיהיו לכם באירוע. אוכל טעים ייזכר להרבה מאד זמן על ידי המוזמנים, ולהיפך. לכן, כשאתם בוחרים ספקים לאירוע, מומלץ להשקיע מחשבה רבה מאד בבחירת הקייטרינג.

בדקו את תפריטי הקייטרינג

זהו שמות של מאכלים, בקשו לטעום חלק מהמאכלים, והסיקו האם הקייטרינג לרוחכם ולרוח יתר היזמים באירוע (מומלץ לזמנם יחד אתכם למפגש עם הנהלת הקייטרינג). ודאו שהתפריטים נושאים חן בעיניכם ושאתם יכולים לשלב מאכלים מתפריטים מסוימים באחרים על מנת לבנות מערך ארוחות שיישמש אתכם הלכה למעשה באירוע.

בדקו את סוגי הכשרות אשר מספק הקייטרינג

אל תשכחו ש- "כשר" זו לא מילה בעלת משמעות אחידה, בטח לא בישראל. ישנן המון סוגי כשרויות, בד"צ, לנדאו, רבנות עיר, ועוד. חשוב מאד לבדוק את תעודות הכשרות, ולדעת מראש מה אתם קונים, גם אם אתם חילונים גמורים. לעולם לא תוכלו לדעת מי מהסועדים – יש לו הרגלים שונים משלכם, ומה הוא ישאל אתכם בקשר לכך. רצוי שיהיו לכם מראש את כל התשובות.

אתרו קייטרינג חלבי זול, ולמדו כיצד להוזיל את מחירה של הארוחה שלכם בקייטרינג יקר

אם השוויתם מחירים ומצאתם קייטרינג חלבי זול ללא ירידה באיכות, זה הכי טוב עבורכם. אבל אם הגעתם למצב שאתם חייבים להתחייב לשירות יקר בשביל לקבל אוכל טעים ומוצלח, יש דרך להוזיל עלויות. פשוט אל תבחרו מספר מנות כמספר הסועדים, אלא חלקו את הארוחה לבחירה. כך אתם יוצאים נהדר מכל כיוון: הסועד יוכל לבחור בין 2-3 מנות, ואתם – מכל מאכל תצטרכו לממן 1/3 מכמות הסועדים. לדוגמה, אם החלטתם שהמאכלים שייבחרו הם חביתיות. במקום לבסס את כל הארוחה על חביתיות גבינה, ניתן לבחור בין גבינה שמנת וקוקוס. כל מנה תהיה 1/3 מכמות הסועדים, כלומר משלמים 1/3 מחיר PER מנה.

קבעו את תצורות ההגשות באירוע

אנו ממליצים על מגשי כיבוד בהם צוות הקייטרינג מכין מאכלים חמים מול הסועדים בהגשה עצמית – כמנות פתיחה, ולאחר מכן, הגשת מלצרים לשולחנות במנה העיקרית. בדרך זו הסועדים נהנים ממזון המוגש להם ביעילות, ומשירות מקצועי אשר יורגש היטב לכל אורך האירוע.

2021-06-04T10:16:34+00:00
  דילוג לתוכן