תחום הצילום השתנה מאוד במהלך השנים האחרונות, בעשור האחרון לאור התפתחות הרשתות החברתיות השונות כל אחד יכול להפוך לצלם ברמה כמעט מקצועית, לצורך זה יש להצטייד בטלפון נייד חכם ולרכוש רינג לייט שהוא למעשה מעין תאורה מקצועית המשדרגת כל צילום.

מה זה רינג לייט?

רינג לייט הוא כלי תאורה רב תכליתי קל המאפשר מקור אור אחיד, רינג לייט היא בעצם פלאש המותקן בעיגול בגדלים שונים, בדרך כלל הוא עשוי ממנורות פלורסנט מעגליות או מנורות לד קטנות מחוברות היוצרות צורת עיגול או מרובע שבמרכזו מחזקים את המצלמה כדי להשיג אור מרבי מהטבעת.

כיצד להשתמש ברינג לייט לצילום ?

ניתן להשתמש ברינג לייט למספר רב של מטרות כגון: רפואיות ושיניים, קוסמטיקה ואיפור, ולמטרות מסחריים לצילומים וסרטונים ועד למטרות להעלאת תמונות וסרטונים לרשתות החברתיות בצורה חובבנית, הדרך להשתמש באור הטבעת היא להשתמש בו סביב עדשת המצלמה, כדי למקם את האור כמו שצריך, ניתן להשתמש גם מהצד כדי לתפוס את זווית הצילום הנכונה.

איך לבחור רינג לייט?

כל יום אנו נתקלים בצילומים מרשימים ורוצים להבין איך הם כל כך יפים אחד הסודות הוא להשתמש בתאורה נכונה לשם כך נועד רינג לייט, יש מגוון רב של דגמים רצוי לבדוק את הקריטריונים לפני שנבחר את הרינג לייט המתאים לנו:

  • תקציב-היום ניתן לרכוש רינג לייט בטווח מחירים נרחב מ-80 ₪ ועד 500 ₪ ואפילו יותר.
  • גודל- לא תמיד אנו זקוקים לרינג לייט גדול והכי חזק, אם אנו צלמים חובבים ומצלמים סרטונים כתחביב בלבד אנחנו יכולים להסתפק ברינג לייט קטן יותר.
  • נוחות- רינג לייט יכול להגיע בגדלים שונים, אם זה קטן וקומפקטי הנכנס לתיק או גדול ויציב כל זה תלוי בצרכים שלכם האם אתם צריכים שיישאר במקום קבוע? עדיף רינג לייט גדול ואם אתם צריכים לקחת אותו לכל מיני מקומות אזי עדיף שיהיה נוח לנשיאה.
  • אפשרויות שליטה- רינג לייט מגיעים עם שלט למעבר בין מצבי תאורה ומאפשרים יותר דיוק בצילום.
  • צבע- ישנם רינג לייט הכוללים שלושה מצבי תאורה עיקריים המתאימים לשימוש בתאורה טבעית, או רינג לייט צבעוני המתאים יתר לצילום סרטונים.
  • אחריות- חשוב לבדוק האם יש אחריות למכשיר מה היא כוללת ולאיזה תקופה.
  • אביזרים נלווים- חלק מרינג לייט ניתנים לתליה או ניתן להעמידם על שולחן לחלק נדרשים אביזרים כמו חצובה או סטנדים מובנים יש לשים לב לעלות האבזרים הנדרשים.
2021-10-07T11:31:52+00:00
  דילוג לתוכן