הקולינריה היא מרכיב מהותי בכל אירוע ולכן מארגני המסיבה מתלבטים אם יהיה זה אוכל בשרי או חלבי. הדבר תלוי בסוג האירוע, במיקומו ובשעה שהוא אמור להתרחש. אם מדובר באירוע שיהיה בטבע או בחצר של בית, ההעדפה היא ליצור אירוע בסגנון בר בקיו שאהוב מאד על הקהל.

מקצועיות באמצעות שף בשרים

המארחים תמיד עושים כל שניתן כדי שכל אירוע יהיה מוצלח והאורחים ייהנו במהלכו וגם ידברו עליו עוד ימים רבים. זו הסיבה שהם מחליטים ללכת על מקצועיות ולכן הם מזמינים שף בשרים לאירועים שיהיה אחראי על כל הצד הקולינרי. כיוון שיש לו המון ניסיון באירועים מסוג זה, הוא מציע למארחים את התפריט שיהיה הנכון ביותר עבור הקהל.

על פי כמות האנשים ואם מדובר במשפחות עם ילדים, אנשי עסקים, חברים וכו', הוא מזמין אצל הקצב האיכותי אשר כל המוצרים שלו טריים, את הכמויות של נתחי הבשר על סוגיהם השונים. בנוסף לכך הוא דואג לגרילים, לפלנצ'ות גחלים והאביזרים הנוחים לשליפת הבשר מהגריל החם.

בשר לכל האורחים

האורחים שמודעים לעובדה שאמור להגיע שף בשרים לאירועים, כבר מבינים שהולך להיות אירוע קסום עם שלל בשר בטיב מעולה. לכן הם נהנים להגיע למסיבה ולראות את השולחנות הארוכים שעליהם ממתינים להם מגשים אשר בכל אחד מהם יש סוג אחר של בשר עבורם. הם עוברים על כל ההיצע כיד להחליט מה לאכול ראשון, מה לאכול בהמשך וכך הלאה. כיוון שהבשר עשוי כהלכה והוא מתובל באופן ראוי, כולם נהנים מכל המטעמים המוגשים להם.

בחגיגות הללו רוב המשתתפים לאכול נתחי בשר משובחים כמו סטיקים אנטרקוט, נתח קצבים, אסאדו, רוסטביף, קבבים פיקנטיים, נקניקיות רגילות וחריפות, נתחי פרגיות על שיפודים, שווארמה, איברים פנימיים כמעורב ירושלמי ועוד.

תוספות בחגיגת הבשרים

לצידם של מגשי הבשר החמים, שף בשרים לאירועים דואג לתוספות שמתאימות לסוג זה של מאכלים, סלטים כמו חומוס, טחינה, סלט חריף, שפע של חמוצים וסלטים טריים מכל סוג הירקות. כמו כן צ'יפס אורז וירקות מבושלים.
ההיצע הנרחב מכל סוגי המאכלים משביע את המוזמנים, אך הם כל כך נהנים מהאוכל היוצא דופן ששהם ממשיכים ליהנות מפריטים נוספים.

המארחים דואגים שיהיה באירוע גם בר משקאות אשר משתלבים מצוין עם הבשרים. משקאות אלכוהוליים, קוקטיילים מרעננים, בירה מהחבית ומהסוגים נוספים של בירות, יינות איכותיים, בקבוקי שמפניה והיצע נרחב של משקאות קלים ותוססים.

2022-02-09T09:26:10+00:00
  דילוג לתוכן