כשמדובר על השכרת כספות, מדובר בראש ובראשונה על הרכוש שלכם. כל אחד מבין הקוראים שורות אלה צריך לשאול את עצמו האם המטרה היא השכרת כספת או הגנה על רכושו, והאם במקומות שאינם החברה הפרטית הרכוש אכן בר-הגנה? בבית/במשרד הוא לבטח אינו בר-הגנה. דיי בכך שתזמינו טכנאי טלוויזיה בשביל שהוא ידע שקיימת כספת בבית, גם אם החבאתם אותה במחסה גבס. גם אם הוא לא יהיה זה שיפרוץ, מספיק שהוא מפיץ את השמועה והכספת נמצאת בסכנת שוד ממשית. בבנק, תנאי השמירה מעט יותר מאובטחים, אבל גם שם – ברגע האמת רכושכם לא נשמר. חדרי כספות של בנקים נפרצו גם נפרצו, והאחרונים לא לקחו אחריות, אלא העדיפו להיגרר לתביעות בבתי משפט מול הלקוחות הנגזלים.

רק חברה פרטית ובלתי תלויה בבנקים יכולה לשמש מגן אמתי לרכוש שלכם בכספת

ההגנה, למעשה, מתבססת על כמה שכבות. הראשונה שבהן היא השכבה הפיזית: המבנה עצמו לא בנוי מבטון רגיל אלא מבטון מזוין שיובא מחו"ל ונועד לבניית מתחמים מאובטחים. השנייה היא שכבת הבקרה. 6 פאות המתחם מנוטרות, ובדלתות הכניסה הבקרה היא ביומטרית. מי שנכנס צריך לתת טביעת אצבע. השלישית היא השכבה האנושית: מאבטחים מנוסים יוצאי יחידות קרביות יאבטחו אתכם ואת הכספות שלכם. הם עצמם עוברים פוליגרף תקופתי ועל כן נשארים נאמנים לחברה. הרביעית היא השכבה המשפטית: כל מנוי שמשלם לנו, גם על כספת קטנה לפרק זמן קצר, מקבל פוליסת ביטוח מטעם Lloyds בשווי 5,000 דולר ארה"ב. עם מודל 4 שכבתי זה הרכוש שלכם בידיים הטובות ביותר.

שירותים מיוחדים

חשוב לבחור מתחם כספות בו מציעים לכם שירותים מיוחדים המעצימים את האבטחה ואת החוויה. למשל, חדר כספות בו מציעים ליווי חמוש מהאוטו לכספת שלכם ולהיפך, חתימה על מנוי כספת לכל החיים, חתימה על מנוי ירושה לנעילת כסף או שווה כסף לכל חייך והורשתו ליורשים אשר תקבע בצוואה, מצלמות אבטחה לתאי כספות, כיסוי ביטוחי גדול יותר ועוד.

2022-06-01T22:23:19+00:00
  דילוג לתוכן