שילוב שירות קייטרינג חלבי קל באירוע שלכם, (כלומר – קייטרינג שיספק מזון חלבי), הנו אחד המבוקשים בישראל כשמדובר בהפקות בוטיק. בין אם זו הפקה קטנה למספר מצומצם של סועדים ובין אם מדובר בהפקה ענקית, האוכל החלבי הוא מהאהובים והמבוקשים בישראל. התחרות בענף מרקיעה שחקים, וכאן נשאלת השאלה כיצד כדאי להתמודד עם שילוב המזון באירוע בצורה טובה ומתאימה. הטיפים שלפניכם יעשו סדר בנושא המזון באירוע ויאפשרו לכם הבנה טובה יותר של אופני התכנון המומלצים עבור הקייטרינג.

קייטרינג למסיבות – קווים לדמותו

חברת קייטרינג למסיבות תספק בדרך כלל מנות מזון קלילות, בים אם מדובר על טאפאס בתחום הבשרי, או בטעימות חלביות קטנות במזון החלבי. ברם, אם האירוע אינו מסיבה לשם המסיבה, כמו בדיסקוטק, אלא חתונה, ברית, בר מצווה או אירוע עסקי כלשהו הקייטרינג יהיה כמובן מורכב יותר, והטעימות יופיעו רק בפתיחת האירוע. חלקו העיקרי יעובה במנות מזון עיקריות וקינוחים מענגים במיוחד. זה מה שצריך לשאוף אליו כאשר מרימים הפקה מורכבת, לעומת תכנון מסיבת ריקודים, בה מספיק להתבסס על טעימות בלבד.

קייטרינג גורמה לאירועים מורכבים – כך תבחרו אותו נכון

כאשר מדובר באירועים מורכבים כמו כמו חתונות, אירועים משפחתיים וקבוצתיים, ועוד – בהם יש סילבוס ידוע מראש, ולא ריקודים בלבד כמו בדיסקו, הקייטרינג המבוקש יהיה בדרך כלל מורכב, ומבוסס על מספר שכבות של מנות גורמה. הראשונה מבניהן היא המנה הראשונה, אשר ץוגש לאןרחים בדרך כלל באמצעות טעימות, או תסופק להם בהגשה עצמית ממגשים בדוכנים מרכזיים. בחירת הקייטרינג צריכה להתבסס על המלצות. אירוח חלבי קל הנו שירות אשר חייבים להיות לו ממליצים לפני שתבחרו אותו על מנת לוודא שמדובר במשהו טוב, שיעשה לכם ולאורחים שלכם את האירוע.

כך תזהו שהקייטרינג החלבי שלכם הוא מקצועי

  • כאשר לא מבקשים מכם לדווח מראש על סועדים המוגבלים בסוגי המזון שהם צורכים (טבעונים, ללא גלוטן וכד'), אלא מתכוננים בעצמם לתרחישים ומספקים מענה לכל אורח בזמן אמת.
  • כאשר מתייצבים לאירוע בזמן ומפנים את המגשים בסיום האירוע ללא קושי.
  • כאשר המזון בחברה טעים, וחשתם אהבה כלפיו כבר בטעימה הראשונה אשר ערכתם.

 

2022-07-04T11:22:35+00:00
  דילוג לתוכן