כאשר אתם מבררים פרטים אומנותיים, חזותיים ולוגיסטיים על פעילות יום הולדת לילדים לקראת האירוע של הילד או הילדה שלכם, אתם מתקשים לעשות את האבחנה שבין איכות האומן (שנתונה לפרשנויות), לבין הצדקת המחיר (שבדרך כלל ניתן למצוא לה תשובה כפי שנלמד כאן). במאמר זה נלמד כיצד מגבשת מפעילה ליום הולדת מחיר לפני שהיא מציעה אותו ללקוח. באמצעות מידע זה תוכלו להסיק האם תעריפים שקיבלתם בחברות שונות היו מוצדקים או שניתן היה להוריד במחיר.

הגעה ונסיעות

אחד הממדים הבולטים בקביעה עבור שירות כמו מפעילה ליום הולדת מחיר הוא ההגעה והנסיעות. אם משרדי חברת ההפעלות יושבים בעיר מסוימת, דיירי העיר הסמוכה יקבלו מחיר טוב יותר על הגעה ונסיעות מאשר דיירים שגרים בעיר רחוקה. לנסיעות ארוכות יש מחיר, ולכן ההעדפה של חברות הפעלות היא לפרסם ולהיטמע בעיקר בין השכנים שלהם ולא בין דיירים רחוקים אשר מראש לא ייכונו לשלם כאלו סכומים על לוגיסטיקה בלבד, לפני שדובר על האיכות והתכנים.

ציוד חד פעמי

בשונה מהציוד הקבוע של חברת ההפעלות, כמו משרוקיות הפלסטיק וציוד המשחק שלרשותן, כאשר מדובר על אביזרים חד פעמיים יש השתתפות שלכם. היא כלולה בקביעה הסופית של שירות מפעילה ליום הולדת מחיר מסכם. הבלונים נקנו אך ורק עבורכם, ומשרוקיות הנייר נקנו אך ורק עבורכם. מדוע? כי לא ניתן יהיה להשתמש בהם אחר כך. הצצה בפורטלים המתמחים במכירת הציוד הזה תשפוך במהרה אור על העלויות שלו.

שעת משחק והפעלה של המפעילה

ישנן מפעילות ששעת המשחק וההצגה שלהן עולה יותר, וישנן מפעילות שהעה שלהן עולה פחות, בהתאם לניסיון ולביקוש על ידי הקהל. מפעילה ליום הולדת לגיל 3 עד 5 יכולה להיות מישהי מאד ידועה ומבוקשת והיא יכולה להיות דמות אנונימית יותר וידועה פחות. כך קורה גם כאשר עוסקים בבחירת פעילות יום הולדת לגיל 9. מה שאנח ממליצים לכם לעשות הוא לא להתייחס לכך, אלא לתכני הפעילות עצמם. ייתכנו מפעילות מבוקשות שלא יספקו את התכנים המדויקים שאתם מבקשים, לצד מפעילות פחות מבוקשות שדווקא כן יספקו אותם.

 

 

2022-07-06T02:08:28+00:00
  דילוג לתוכן