תינוקות מסמלים בראש וראשונה את תחילת תקופת ההורות אצל ההורים. הם גם מסמנים את המשך השושלת והמשך הדור. הורים יעשו הכול בשביל שילדיהם ישגשגו ויצליחו. התינוקות חסרי אונים כבר מלידתם. הם תלויים לגמרי ביכולת של ההורים לגדל אותם, ולדאוג לכל מחסורם. וההורים אכן דואגים לכך. כל אחד לפי יכולתו והבנתו. מי שמשלים בהרבה פעמים את החסר הם הסבים והסבתאות שמשגיחים ועוזרים מלמעלה. למעשה, הדאגה לתינוקות מתחילה כבר בזמן ההיריון. כבר אז הנשים הולכות לבדיקות אולטרא סאונד וביקורות אחרות כדי לוודא שהכול תקין. כבר לפני הלידה הם יוצאים לחנויות לקנות תיק חדר לידה ומוצרים לתינוקות והמוצרים האלו יגיעו לבית ההורים מיד לאחר הלידה.

 

קניית מוצרים

 

ההורים קונים מוצרים שונים שנועדו לטיפול בתינוקות. הם יקנו מיטות ,עריסות, עגלות, תיקי החתלה, כסאות אוכל מנשאים ועוד ציוד שדרוש לנשיאה, הולכה ולשינה. הם יקנו בגדים מתאימים. בגדים לעונות השונות. בגדים לבית וליציאה. הם יקנו שפע של צעצועים ומשחקים שונים. בחודשים הראשונים לחייהם צריכים התינוקות צעצועים שמגרים את חושי הראייה השמיעה וגם המישוש. בתקופה יותר מתקדמת יהיה כבר צורך במשחקי פאזל, הרכבה ועוד. כל המשחקים הללו יעזרו לתינוקות להתפתחות מוטורית ושכלית. סעיף נוסף בכל תחום הקנייה הינו קניית מוצרי רחצה והיגיינה. טיטולים, סבונים, שמפו, משחות, קרמים ועוד מוצרים שנועדו לטפל בתינוק ובצרכיו הפיזיולוגיים. את כל המוצרים הללו ניתן לרכוש בחנויות ובאתרים שונים שמתמחים בתחום. אפשר גם לקבל ייעוץ טוב באתרים אלו.

 

טיפולים בתינוקות

 

האמהות והתינוקות שלהן מקבלות ליווי צמוד של מערכת הבריאות. טיפת חלב היא המקום לשם ניגשות האימהות לאחר הלידה. הם מגיעות לשם באופן קבוע ובתדירות שנקבעת מראש. בטיפת חלב התינוק נבדק נשקל ונמדד. יש מעקב אחרי התפתחותו. יש לאמהות הדרכה צמודה בכל מה שקשור בגידול התינוק. כולל תשובות לשאלות שונות שמתעוררות כל העת. הורים אשר רוצים להעצים את התינוקות שלהם, ישלחו אותם לכל מיני סדנאות וחוגים. הם יגיעו יחד עם ההורים לסדנאות, שחייה , מוסיקה ומשחקים. סדנאות יוגה  ועוד. כל אלו הם סדנאות מודרניות שנועדו לתת לתינוקות כלים נוספים להתמודדות עם העולם החדש שהם נמצאים בתוכו.

2022-08-04T21:49:38+00:00
  דילוג לתוכן