כאשר מדברים על אירועים מדברים על הרצון להיות ייחודים. כיצד מתרחשים רוב האירועים? האם רוב האירועים מתנהלים על בסיס התפריט הבנאלי? מהו התפריט הבנאלי? האם רוב האנשים מעדיפים בשר על פני חלב? יש לא מעט ייחודיות בתחום האירועים ובפרט תחום קייטרינג או שירותי הסעדה. מה הכי כדאי? כיצד תוכלו להפוך את האירוע שלכם לשונה בנוף האירועים? לזה קוראים קייטרינג חלבי ובאמצעותו אפשר לחשוף נישה אחרת של אירועים משמחים.

על אירוע חלבי ועל קייטרינג

למה דווקא קייטרינג חלבי? למה לא קייטרינג בשרי? מה היתרון? אם פעם נהגתם להתארח וליהנות מקייטרינג בשרי ראוי לדעת קצת על מה שעומד לצד ארגונו. כאשר מדברים על קייטרינג בשרי, יש צורך מן הסתם בכמה נקודות חיזוק למי שבאמת מעדיף ואוהב בשר. אז נכון שקייטרינג בשרי היה מאז ומעולם משאת נפשם של לא מעט אנשים ומאידך כמו בכל דבר, היכולת ליהנות מקינוחים חלביים בסופו של אירוע מסורבת ממי שאוכל בשר ואפילו שומר כשרות הדוק. היכולת לזמן קייטרינג חלבי לאירוע שלכם, הוא בעיקר היכולת לדבר לשני סוגי קהל מוזמנים. זה מתחיל באנשים אשר אוהבים בשר אבל גם אוהבים חלב ומאידך מדבר אל אנשים אשר מנועים מלאכול בשר מפאת טבעונות או צמחונות שאליהם תמיד יכולים להצטרף אלו שאין להם בעיה עם בשר או חלב גם יחד.

כיצד לאתר שירותי קייטרינג חלבי? טיפים

  1. מה כמות המשתתפים בפועל? יש לקחת בחשבון אחוזים נוספים מעבר למצופה.
  2. מה התקציב? קייטרינג חלבי הוא מעולה אבל יש לקחת את העלויות המתאימות הרבה לפני התכנון.
  3. יש לבדוק כמה שיותר תפריטים. יש לא מעט סוגי קייטרינג חלבי ולכן יש לקחת כמה הצעות כולל כל השירותים המתלווים כמו מלצר, ציוד וכד'.
  4. אז נכון שהעלויות חשובות ומאידך יש לקחת בחשבון גם את הדברים שמסביב. אותם דברים שיספקו את התחושה כי שירותי הקייטרינג אשר נבחרו אכן עונים על הצפיות.
  5. יש לקבוע מועד טעימות לכמה ספקים בו זמנית. כך תוכלו לבחון הבדלי טעמים ולהחליט נכון.

 

 

 

 

 

 

2022-09-03T21:56:01+00:00
  דילוג לתוכן