ניתוח מתיחת פנים הינו אחד מבין הניתוחים הפלסטיים אשר המטרה שלהם היא בעיקר הרגשה טובה יותר של האדם ושיפור מראה הפנים שלו בצורה משמעותית מאוד. ניתוח מסוג זה יכול לאפשר לאדם לשנות את מראה הפנים שלו למראה הרבה יותר מרשים וליהנות מיתרונות רבים מאוד. כמובן, הניתוח מבוצע על פי הציפיות של המטופל ועל פי הבקשות שלו ולכן לפני הניתוח מבוצעת פגישה מסודרת עם הרופא המנתח בה מבוצע תאום ציפיות בין המטופל לבין הרופא ומובהר לו כל תהליך הניתוח כולל הסיכונים השונים הכרוכים בניתוח זה, העלות של הניתוח וכל דבר אחר אשר לו הוא זקוק כדי לגשת לביצוע את התהליך בצורה הטובה ביותר.

סיבוכים וסיכונים הקשורים בביצוע ניתוח מתיחת פנים

כמו כל ניתוח אחר, גם ניתוח מתיחת פנים הינו ניתוח הכרוך בסיכונים וסיבוכים שונים אשר עלולים להתרחש במהלך הניתוח או לאחריו. יחד עם זאת, אם מבצעים את הניתוח במרפאה מקצועית ועל ידי רופא מוסמך ניתן לצמצם את הסיכונים למינימום ולרוב לא ניתן לראות סיבוכים בניתוחים אלו. הסיכונים העיקריים הינם סיכונים של זיהום באזור או סיכונים אשר עלולים להתרחש כתוצאה מתגובה לא רצויה של הגוף אל חומר ההרדמה המוזרק במהלך הניתוח. כמובן,  את הסיכונים לזיהום ניתן למנוע בעזרת ציות להוראות הרופא המנתח הן בהכנה לקראת הניתוח והן לאחר סיום הניתוח.

תופעות לוואי אפשריות

תופעות הלוואי אשר יכולות לרות לאחר ניתוח מתיחת פנים  וצוואר כוללות בדרך כלל רק סימנים מקומיים כמו סימנים כחולים באזור, נפיחות וכדומה. לרוב, תופעות הלוואי הללו, אם הן מופיעות, נעלמות לאחר מספר ימים מעצמן. כמו בכל ניתוח אחר, יכולות גם להיות תופעות הדורשות ניתוח נוסף לתיקון ועל כך הרופא מסביר לפני ביצוע הניתוח ומיידע את המטופל על כל בעיה אשר עלולה להתרחש ולהפוך את הצלחתו של הניתוח למוטלת בספק. לכן, החשוב ביותר הוא כאמור לפנות לרופא מוסמך ולמרפאה מקצועית ואיכותית ביותר בתחום, מרפאה בעלת ניסיון רב בניתוחים מסוג זה.

2022-09-04T23:52:23+00:00
  דילוג לתוכן