בעולם בו 'הומצא כמעט הכול', ניתן לומר כי מתנות הן עסק שעלול להכניס אותנו לסוג של תסבוכת.  המאמץ למשהו ייחודי, יבוא לידי ביטוי ברמת הקרבה שלנו לאותו אדם שיקבל את המתנה. אם אתם רוצים לקחת את המתנות המסורתיות ללידה ולהכניס בהן קצת חדשנות, עקבו אחר חמשת הטיפים הבאים, שישדרגו את המתנות הרגילות ללידה ויהפכו בן רגע מתנות מקוריות.

לא סתם זר

העניין המרכזי בהפיכת מתנות למשהו מקורי, הוא לשדרג את הקיים.  בחנויות הפרחים השונות, ניתן למצוא היום פרחים משוקולד, זרים מסגוננים ומעוצבים בדרכים יפות ומעוררות השראה.  אולם המקוריות נמדדת בהעברת רעיון 'מאחורי' המתנה.  שדרוג של הזר יחד עם מתנה נוספת כמו תיק לידה יכול להפוך את המתנה להרבה יותר שימושית והרבה יותר מרשימה ולשמח מאוד את מקבל המתנה.

 שוקולד גדול

בתרבות המזרח תיכונית שוקולד הוא דרך ביטוי מקובלת פחות כמתנה לעומת מדינות צפון ודרום אמריקה, ועם זאת בודדים הם האנשים שלא אוהבים לקבל שוקולד.  כשמדברים על מתנות מקוריות, הגיעה העת לזנוח את הבונבוניירה המסורתית.  באמצעות סרטוני הדרכה באינטרנט, ניתן לראות כיצד ממיסים כמויות גדולות של שוקולד ומקשים אותם בחזרה בתוך תבניות גבס לפי הדוגמא שתרצו ליצור.  אופציה נוספת היא להזמין מחנות שוקולטייר מומחה, עיצובי שוקולד מיוחדים כמו שמות, דמויות וביטוים, יצירה אישית ועוד.

בלונים בלונים

כשמתייחסים לבלונים כפריט בקטגוריית מתנות מקוריות, צריך לשדרג  אותם.  שילוב של זר בלונים יחד עם תיקי החתלה או מוצרי לידה שונים יהפוך את המשלוח להרבה יותר משמעותי ומהנה, וגם ברגע בו הבלונים יאבדו את האוויר בהם וכבר לא יהיו שמישים, המתנה הנלווית להם תשאר לזמן ארוך.  ברגע שיצורף כל הפאזל מכל הבלונים, פתאום המתנה תראה חדשנית וכיפית.

משהו לאכול

אם תרצו לשדרג את מתנת הלידה, שילוב של משלוח אוכל אהוב על היולדת, במיוחד אם זה משהו שהיא לא יכלה לאכול בזמן ההיריון, כמו סושי, יכול לתת טעם טוב, תרתי משמע, ולשדרג לחלוטין את המתנה שלכם, להפוך אותה למתנה שתזכר בחיוך גם כשהתינוק או התינוקת יהיו כבר גדולים.

 

 

 

 

2022-10-04T10:00:34+00:00
  דילוג לתוכן