רוצים להקים סטודיו לצילום ביתי? או אולי לבחור את המצלמה שתלווה אתכם בטיול הבא? או בטיול האקסטרים? ברכיבה על אופנוע? הכירו את הצוות המקצועי של ViewCneter בו אנו נעזרים בכל פעם בה אנו מעוניינים לרכוש ציוד מקצועי.

וויו סנטר היא חברה המתמחה בפתרונות מולטימדיה ווידאו, תוך שהיא מציעה מגוון רחב של ציוד צילום וסאונד מקצועי הפונה ללקוחות פרטיים ועסקיים.

במקרים של צלמים מקצועיים, הרי שניתן למצוא מצלמות דיגיטליות ממגוון דגמים וממגוון רחב של מותגים, דרך מיקרופונים למצלמה, ועד לפתרונות רוחביים יותר כגון טבעות סלפי, מסכים ירוקים ואף ציוד מתקדם לתאורה רציפה המתאימה לאולפנים המבקשים ליצור את התאורה המתאימה והמושלמת.

פתרונות ללקוחות פרטיים

גם אנחנו נופלים בתחת הקטגוריה של לקוחות פרטיים שכן הצרכים שלנו לצילום אירועים בחוץ, לרוב מתרכז במצלמה איכותית.

בחיפושכם אחר מצלמות איכותיות בViewCenter תוכלו למצוא ממצלמות ללא מראה, מצלמות DSLR, מצלמות דיגיטליות הפונות לצלמים מקצועיים, עדשות מצלמה ועוד.

ציוד שכזה יכול לפנות לקהל פרטי שגם מבקש לתחזק Vlog משגשג. ניסיוננו מלמד שאולי אפשר להתפשר על נראות בינונית בצילום, אך על סאונד? על כך אנשים פשוט לא מסכימים להבליג. וולוגרים יכולים למצוא מגוון רחב של פתרונות עם מיקרופונים המתחברים אל המצלמה ושיוצרים את התצוגה והסאונד המושלמים.

פתרונות ללקוחות עסקיים

לצד זאת תוכלו למצוא גם באתר פתרונות הפונים ללקוחות עסקיים כגון מוסדות לימוד, חברות ועסקים.

פתרונות אלו באים לידי ביטוי במצלמות לוועידה, מסכים, מסכי מגע אינטראקטיביים ועוד מגוון רחב של היבטים נוספים.

יתרונה הגדול של החברה, והסיבה שאנו שמחים להמליץ עליה בחום, נובע מכך שהצוות המקצועי פועל להתאים את הפתרונות באופן מיטבי עבור הלקוח/ה, תוך הקפדה על התאמה תקציבית ומענה הנכון לתנאי השטח הרלוונטיים.

בכל שאלה והתייעצות, פנו לוויו סנטר, והיו סמוכים ובטוחים כי תצאו מרוצים.

2022-10-06T11:04:49+00:00
  דילוג לתוכן