לא תמיד חייבים לחגוג את מסיבת יום ההולדת במקום מפואר, אפשר לחגוג מסיבת יום הולדת שמחה, איכותית ומיוחדת גם בבית. אם אתם חושבים על רעיון מקורי לחגיגת יום הולדת 7 או יום הולדת 8 ואתם לא רוצים להוציא תקציב גדול, הרי שחגיגת יום ההולדת בבית, עם החברים מהכתה, יכולה להיות מהנה ומיוחדת. מסיבת יום הולדת בבית היא גם פתרון טוב אם יום ההולדת יוצא בעונת החורף הגשומה.

ארגון חלל המסיבה

כאשר חוגגים ימי הולדת לילדים בגילאי 7 או יום הולדת 8 בבית, חשבו מבעוד מועד על חלל המסיבה. אפשר לפנות את הסלון מרהיטים, לקשט את הבית בנורות צבעוניים, בלונים ופרחים. אם יש לכם גינה או מרפסת גג, מה טוב, אך גם אם לא, סלון הבית יכול להיות מקום נפלא.

בחירת אטרקציה

כאשר חוגגים מסיבת יום הולדת בבית, אתם בוודאי לא מעוניינים בעשרות ילדים מתרוצצים בכל הבית, לכן, בחירה של אטרקציה מרכזית, כזו שתכבוש את לב הילדים ותרתק אותם הינה חיונית. אפשר לבחור במפעיל, קוסם, הצגה. אפשר לשלב פעילות יום הולדת לילדים הכוללת משחקי חברה ואפילו מפעיל קריוקי, אם אתם רוצים אירוע מקפיץ ומשעשע כאחד.

כיבוד

הכינו מבעוד מועד מקום בו תוכלו להניח את הכיבוד בצורה מסודרת. חשבו על חטיפים קלים ועל כריכים, וכמובן אל תשכחו את המתוקים ואת העוגה.

בקשו עזרה מחברים או בני משפחה

מאחר ואתם מארחים אצלכם 30 ילדים לפחות, בקשו עזרה נוספת מאדם קרוב, מישהו שיוכל להיות אחראי על פינוי האשפה במהלך האירוע, על ניקיון, על שמירה על הסדר וכמובן על עזרה בהגשת האוכל.

חגיגת יום הולדת 7 או יום הולדת 8 בבית יכולה להיות פתרון נהדר ולא רק חסכוני. זו ההזדמנות של הילד או הילדה להרגיש מיוחדים בכך שהם מארחים בביתם את כל החברים שלהם בו זמנית. תכנון וארגון נכון של המסיבה, תפיק לכם ולבעל או בעלת יום ההולדת אירוע נפלא ומהנה.

 

2022-11-05T23:49:17+00:00
  דילוג לתוכן