מסיבת יום הולדת 5 או מסיבת יום הולדת 6 דורשת תכנון מוקדם. סביר להניח, כי מידי שנה עולה השאלה מחדש: איך נחגוג את מסיבת יום ההולדת? האפשרות הפשוטה ביותר היא לבחור הפעלה מיוחדת ליום הולדת. אך מתוך השפע הרב הקיים בכל הקשור לארגון ואיתור פעילויות יום הולדת לילדים, יש לבחור את מה שהכי מתאים לכם. איך עושים זאת? להלן מספר עצות.

 

התאמת ההפעלה לגיל

כאשר מדובר בילדים בני 5 או 6, יכולת הריכוז שלהם גבוהה יותר, הם מחפשים אחר דברים חדשים והם מוצאים את עצמם מרותקים יותר לפעילויות חדשניות ומיוחדות. זו ההזדמנות שלכם למצוא הפעלה מיוחדת, העונה לדרישות של הפעוטים הגדלים. קחו בחשבון, כי בגיל זה הילדים מתוחכמים יותר, על כן, בחרו הפעלה אשר לא קטנה על מידותיהם, אך גם לא גדולה מידיי.

 

התאמה ההפעלה לכמות המוזמנים

יש מסיבות יום הולדת לילדים למספר מצומצם של חברים, בעוד יחד עם זאת, אולי אתם דווקא רוצים להזמין את כל ילדי הגן. כאשר בוחרים הפעלה, חשוב מאוד להתאים את ההפעלה לכמות הילדים. אם מדובר בכמות נכבדת, בסביבות 30 חברים לגן, הרי שצריך הפעלה שתוכל להעסיק את כל הילדים בו זמנית, מצד שני, אם מדובר ב 5 חברים קרובים, הרי שיש צורך למצוא פעילות אינטימית יותר.

 

התאמת ההפעלה למקום האירוע

לא כל הפעלה מתאימה לכל מקום של פעילות. אם אתם עורכים את המסיבה בבית, הרי שבוודאי לא תוכלו להזמין מתקנים מתנפחים, מצד שני, אם אתם עושים הפעלה בפארק והזמנתם קוסם, קחו בחשבון כי יתכן וגם ילדים אחרים השוהים בפארק יצטרפו אל המסיבה שלכם. התאמת הפעילות אל המקום בו מתקיים האירוע תוכל להביא לכם את התוצאות הטובות ביותר.

 

התאמת ההפעלה לחתן או כלת היום הולדת

לבני 5 ו 6 יש דעה מוצקה לגבי מה הם אוהבים וממה הם סולדים. שתפו את הילדים בבחירת ההפעלה, הקשיבו לדעתם. אחרי הכל, מסיבת יום ההולדת מיועדת להם.

 

 

2022-12-05T23:52:36+00:00
  דילוג לתוכן