אין דבר נהדר יותר מאשר אירועים קטנים ומשפחתיים המתרחשים בבואם של חגי ומועדי ישראל. זוהי עת נהדרת להתגבש יחד כל בני המשפחה, להתרפק על זכרונות ילדות, לגבש זיכרונות חדשים ולהפוך את רגעי החג לבלתי נשכחים.

אולם יחד עם בואם של החגים והמועדים, מגיעים גם לא מעט אתגרים ומטלות שיש לקחת בחשבון: הכנת האוכל לקראת בוא החג וכן כיצד ליצור אווירה מזמינה ונהדרת לכל יושבי השולחן וכל שכן לאחר שהסעודה נגמרת.

אז הפעם החלטנו לצאת מעט מתוך האווירה של האירועים הגדולים, ולגשת באופן פרטני אל האירועים הקטנים אך שמשנים בענק. בואו נבחן כיצד לשדרג את ערב החג הקרב ובא.

צרו פלייליסט לכל הערב

גם עם האנשים היקרים לנו מכול והקרובים אלינו ביותר, הרי שלעתים נמצא את עצמנו עייפים או אולי 'חסרי השראה' במציאת נושא לשיחה.

כדי להתגבר על אותן 'שתיקות מביכות', הרי שאפשר למצוא פתרון קל ונוח והוא ביצירת פלייליסט של שירים שילוו את כל הערב מתחילת הסעודה ועד שאחרון המוזמנים ישוב אל מכוניתו.

תוכלו אפילו להפוך את זה למשימה משפחתית וליצור קבוצת וואטסאפ שבה כל אחד ואחת יוכלו לבקש שירים משלהם.

הכינו משימות לערב

זה הזמן לפלפל כל ערב חג עם מגוון עשיר ורחב של אפשרויות שונות למשימות ומשחקים שילוו את הסועדים והסועדות.

משחקי קופסה שמתאימים לכל המשפחה, תחרויות נושאות פרסים – ברשת תוכלו למצוא שפע של אפשרויות למשחקים נהדרים שיפלפלו את ערב החג ויאפשרו לכולם ולכולן לייצר עוד זיכרון משפחתי מוצלח.

מתנות קטנות למוזמנים

מארחים ומתחשק לכם לעשות משהו מעט שונה ומיוחד? אפשר בהחלט למצוא מגוון של אפשרויות למתנות לערב חג אותן תוכלו להשאיר על השולחן בטרם הסעודה. זוהי בהחלט דרך חיובית ומוצלחת להתחיל בארוחה.

בקטלוג שקישרנו אליכם זה עתה, תוכלו למצוא מארזי מתנה חגיגיים. באפשרותכם למשל לקנות מארז מתנה חגיגי לחג עבור כל משפחה ומשפחה המגיעה אל הארוחה. דרך נפלאה לצאת מן הארוחה עם דברי מתיקה משובחים ושלל פיצ'פקס שכיף לקבל.

מרחב משחק לילדים

אמנם שולחן החג יכול לתפוס לא מעט מקום מן הבית, אך מומלץ לנסות ולחשוב כיצד משלבים את הדבר יחד עם יצירת מרחב משחק עבור כל הילדים והקטנטנים שהם חלק בלתי נפרד מן המוזמנות והמוזמנים.

במרחב המשחק הזה, הציבו מגוון צעצועים שונים, ותוכלו להבטיח בזאת כי ילדיכם ייהנו לא רק בשולחן הסעודה, אלא גם הרבה לאחר מכן.

ומה נותר לאחל אלא שיהיה חג שמח ומבדח 🙂

2023-01-30T10:15:33+00:00
  דילוג לתוכן