החתונה כבר ממש מעבר לפינה? הרבה לפני שנגיע אל צילומי האולם והצילומים המרגשים שתחת החופה, יש עוד מסע שלם ומרגש לא פחות שעוברים עם החברים של החתן והחברות של הכלה.

בחלק מן הפעמים יהיה מדובר באנשים המוכרים לנו ושבהחלט לקחו חלק מהסביבה החברתית שלנו. אך בחלק ניכר מן המקרים, אין מדובר ביחסים קרובים יתר על המידה. החברות של הכלה הן בסופו של דבר החברות שלה, והחברים של הכלה, לא בהכרח שנפגשו תמיד עם הצד השני.

התוצאה היא מפגש שאמנם מלווה ברוח קלילה ושמחה, אך גם לוקה בחסר; אם רק היה משהו מגבש קודם לכן – הסיטואציה הייתה אפילו יותר מהנה 🙂

אז מה עושים?

אני תמיד אומר ממליץ להיפגש קודם לכן, להיפגש כל החברים והחברות בפאב, להכיר מעט יותר, להתכונן.

זה עוזר המון, זה יוצר גם עוד סיבה למסיבה שבה מפגישים את כולם ויוצרים אווירה שמחה.

לאלו מכם שלא בטוחים כיצד לשבור את הקרח אל מול הצד השני, הרי שאפשר לדבר על המכנה המשותף… כמובן החתונה. אבל אפשר גם לדבר על נושאים אחרים, כאלו שיוצאים אל מחוץ לקופסה. נסו לדבר כל אחד על השאיפות, איפה אתם רואים את עצמכם אולי בעוד 5 שנים מהיום של החתונה. כשמדברים על נושאים רחוקים, הרי שהם מספקים עומק מסוים על הבן אדם שיושב מולכם, אך מנגד – זה לא יוצר אווירה רצינית יתר על המידה.

מחפשים דרך לשבור את הקרח? הנה המלצה!

אני יוצא מנקודת הנחה שאתם לא כל כך מכירים, וגם אם כן אז הרי שמדובר בהיכרות שטחית בין החברים והחברות מכל הצדדים.

הכירו את משחק 99 דרכים להכיר – משחק קלפים עם שפע של שאלות ומשימות שיאפשרו לכם לצלול אל תוך שיחות עומק, גם עם מדובר באנשים שזרים לכם לחלוטין.

המשחק כולל מגוון עשיר של שאלות שאמנם נשמעות קלילות, אך הן קולעות אל הרבדים העמוקים של האדם שיושב מולכם. משאלות כמו מה האוכל שמחזיר אתכם אל הילדות ועד לשאלות שמבקשות לדעת מהו בשבילכם סוף שבוע מושלם.

רוצים לדעת יותר? בואו לבקר באתר של 99 דרכים: https://www.99ways.co.il/

2023-01-30T17:04:10+00:00
  דילוג לתוכן