בעידן הדיגיטלי המהיר, הרושם הראשוני חשוב יותר מתמיד. בין אם אתם יזמים בעלי עסק קטן או חלק מחברה רחבת ידיים, הרי שהנוכחות המקוונות שלכם מעידה רבות על המותג.

אחת מן הדרכים המשפיעות ביותר לשפר ולשדרג את תדמית העסק היא באמצעות תמונות תדמית עסקיות מקצועיות. ישנם העשויים לראות בכך כהוצאה לא רצויה, אך במציאות של ימינו מדובר בהשקעה משתלמת במיוחד שיכולה להניב תשואה משמעותית.

וכן, היא גם מוכרת במס שהרי בסופו של דבר אתם מבצעים כאן הוצאה במטרה לייצר הכנסות.

כאן ריכזנו מספר היבטים שכדאי לקחת בחשבון.

אמינות – מי אתם?

בעולם העסקים, אמון הוא ערך עליון, וגם הצרכנים שלכם מחפשים מישהו להאמין בו ולראות בו כגורם מהימן.

יש סיכוי גבוה שאנשים יתקשרו אליכם או לחברה שלכם באופן תכוף הרבה יותר כאשר הם יראו אתכם או את הצוות שלכם בפרונט.

תמונות מקצועיות המראות את בית העסק בפרונט, לא רק מציגות את המקצועיות שלכם, אלא גם משקפות שישנם אנשים שעומדים מאחורי העסק, אלו הם האנשים שיעניקו שירות או שישלחו את המוצר.

נראות מקוונות נוכחת יותר

בתחום הדיגיטלי, נראות היא הכל.

הקהל שלכם כבר עייף מטקסטים, אלא אם כן אתם אתר ששואף להקנות מידע.

ועל-כן הקפידו לפלפל כל אתר, ולו אתר מידע, בתמונות שמושכות את העין, ברזולוציה גבוהה ושיראו לקהל היעד מי אתם ומה אתם.

אפשר אפילו להשתמש בתמונות התדמית הללו לצורך פוסטים במדיה החברתית או בבלוג של האתר. נסו לשלב בין התמונה לבין עריכה גרפית שבה אתם משלבים את הנושא של המאמר בכל תמונה ותמונה.

תוכלו באופן הזה להוסיף המון פלפל לאתר וגם לתרום לו באופן ניכר במאמצעי השיווק הדיגיטליים.

תחושת יוקרה לעובדים

תמונות תדמית מקצועיות לא רק מועילות לתדמית החיצונת, אלא גם לסביבת העבודה עצמה.

עובדים הרואים את מקום העבודה שלהם שמוצג באור חיובי יותר, חשים במורל גבוה יותר ובתחושת גאווה בעבודתם.

רוצים לראות דוגמה נהדרת? בקרו באתר הבא ותוכלו להיווכח עד כמה תמונות תדמית ולו יומיומיות, מוסיפות פלפל גם לאתרים שנועדו להיות אינפורמטיביים ועמוסים במידע:

https://cpa-ea.co.il/

https://cpa-ea.co.il/lama-anahnu/haei-hevra/

 

2023-11-06T17:32:15+00:00
  דילוג לתוכן