המושבה הוותיקה אם המושבות היא היום עיר תוססת ומרכזית בארץ. פתח תקווה הפכה לאחד ממוקדי המשיכה מכל הבחינות – מגורים, בילויים, מסחר ומשרדים. חברות הייטק קבעו את משכנן בפתח תקווה, מרכזים מסחריים נפתחים בקצב מסחרר, שכונות חדשות נבנות והיה זה רק עניין של זמן עד שפתח תקווה תהפוך גם לזירת אירועים פופולארית.

גני אירועים ואולמות מושקעים שממוקמים בדיוק בלוקיישן הנכון: בקרבה לערוצי תחבורה ראשיים, במרחק קצר מאוטובוסים, רכבת, עם אופציה לחניונים צמודים ומרווחים. מיקום אטרקטיבי מעלה באופן משמעותי את אחוזי ההגעה לאירוע וכמובן תורם באווירה האורבנית השוקקת לשמחת החיים המלווה את החגיגה.

פתח תקווה מסתמנת כיעד מועדף על ישראלים רבים לחגיגות הגדולות של חייהם מחתונה דרך בר/בת מצווה ועד ברית/ה וכמובן אירועים עסקיים כמו השקות. איך תמצאו את האולם המתאים עבורכם וכיצד להפיק אירוע מנצח?

בוטיק או בגדול – אתם בוחרים

הדילמה הראשונה שפתירתה משפיעה גם על ההחלטה שתקבלו בדבר מקום האירוע קשורה לסוג האירוע. האם אתם מעוניינים באירוע רב משתתפים או באירוע אינטימי בסגנון בוטיק. תוכלו לבחור לוקיישן שמאפשר לכם לחגוג בסגנון שלכם וכמובן התייחסו למבנה עצמו ולמיקום של העיר והאם אותו מבנה אכן מאפשר הגעה נוחה וגישה פשוטה הן לבאים בתחבורה ציבורית והן לבאים ברכב פרטי. כמו כן, האם המקום מאפשר לכם לחגוג בחוץ ובפנים בהתאם לתנאי מזג האוויר או התוכנית האומנותית של האירוע. לפעמים תרצו להשיק את החגיגה בחוץ, בקבלת פנים מושקעת באוויר הפתוח ובחופה תחת כיפת השמיים ולאחר מכן, להמשיך לחלל מקורה וממוזג לסעודה המרכזית, התוכנית האומנותית ומסיבת הריקודים. גיוון שמאפשר לחבר בין שני העולמות ולייצר חוויה מיוחדת.

התייחסו גם לארכיטקטורה של המבנה – כיום מאוד טרנדי לחגוג באווירה אורבנית במבנה בעל שיק תעשייתי מבחוץ ואווירה חמה ומזמינה מבפנים. שימו לב איך המקום נראה ומרגיש באור יום ואיך בשעות החשיכה במיוחד אם האירוע שלכם עתיד להתחיל באור ולהסתיים בערב ותרצו להיערך מבחינת תאורה וכדומה.

קולינריה במקום הראשון

אחד האספקטים החשובים ביותר בבחירת האולם מבין אולמות אירועים בפתח תקווה הוא הגסטרונומיה. האוכל משחק תפקיד חשוב בהנאה וכיום לא מתפשרים על איכות ופונים לאולם שמחזיק שף פרטי או קייטרינג ויכול לייצר תפריט מפתיע ומרגש עם מטעמים בהתאמה אישית בדגש על חומרי גלם עונתיים טריים ופרזנטציה משגעת. לבחור בין בופה עשיר להגשה לשולחנות, דוכני מזון אלגנטיים ונבחרת משובחת של קינוחים. העיצוב אף הוא חלק בלתי נפרד מהאוכל – כלי ההגשה, המעטפת של השולחנות, סידור הישיבה והרהיטים וכמובן הדוקרציות שעושות הבדל גדול על השולחן – בעיניים ובפה.

היחס האישי והצוות המקצועי

אין תחליף לניהול איכותי והפקה מקצועית של אירוע ובבואכם לבחור אולם אירועים חשוב שתשימו דגש גם על התמורה שאתם מקבלים בעד המחיר מרמת הניקיון ועד רמת השירות. המעורבות של הצוות של האולם בתכנון והפקת האירוע שלכם בעלת השפעה רבה על ההצלחה. בחירת צלם מקצועי שיתעד את האירוע, דרך התאמת האולם לפי הצרכים בין אם במסגרת כיוון הסאונד ומערכת התאורה ליצירת האווירה הנכונה ובין אם הכנת התשתית לתקליטן וכמובן ההגשה, הפינוי, מענה לבקשות שלכם ושל האורחים – חשוב שתדעו שאתם בידיים הטובות ביותר!

לאחר שבדקתם את כל הפרטים, שוחחתם עם ממליצים, טעמתם וחוויתם מאירוע לדוגמא, הגיע הזמן לארגן את האירוע: לחשוב על קונספט מוביל, לבחור את האוכל שישתלב בתפריט, המשקאות שילוו את החגיגה, אומן אורח או פעילות להעשרת החגיגה ומתנות לאורחים. פתח תקווה מחכה לכם לאירוע בלתי נשכח.

2019-09-19T13:27:12+00:00
  דילוג לתוכן